۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۳۲۶۹۳
استاد حوزه علميه:

استفاده از ظرفيت هاي داخلي بهترين راه مقابله با استکبار است

استاد حوزه علميه با بيان اينکه برخي مسؤولان با خوشبيني کاذب به آمريکا اطمينان کردند و منتقدان توافق هسته اي را نيز افراطي خواندند، گفت: رهبري با آينده نگري خود بهانه هاي دشمن در موضوعات موشکي و غيره را پيش بيني کردند.
حجت الاسلام سيد حسين كاظمي علوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام سيد حسين کاظمي علوي، استاد حوزه علميه چهار شنبه شب در محفل انس با قرآن در آستان مقدس حضرت سلطانعلي بن امام باقر(ع) با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان نظام، گفت: تنها راه ايستادن در برابر استکبار توجه به ظرفيت و استعدادهاي داخلي است.

 

وي افزود: استکبار ستيزي از اصول رهبر معظم انقلاب است که در سخنراني هاي متعددي به اين مهم اشاره و به آن تأکيد داشته است.

 

حجت الاسلام کاظمي با بيان اين که کوتاه آمدن در برابر آمريکا موجب جري تر شدن آنها مي شود، گفت: آمريکا و صهيونيست جهاني همواره نسبت به ايران اسلامي دشمني داشته اند و خواهند داشت.

 

استاد حوزه علميه با تأکيد بر اينکه تا کنون صداقتي از سوي آمريکا ديده نشده است، ابراز کرد: سخنان و تحريم هاي آمريکا بعد از برجام نشان از متعهد نبودن آمريکا نسبت به مفاد توافق است.

 

وي با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اين که من ديپلمات نيستم، بلکه انقلابي هستم، گفت: يک انقلابي، استکبار ستيز است و در برابر دشمن مي ايستد.

 

استاد حوزه علمیه همچنين با بيان اينکه مسؤولان بايد به اين مهم پي برده باشند که آمريکا وفاي به عهد و صداقت ندارد، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخير خود به انقلابي بودن به معناي بصيرت داشتن، دشمن شناس بودن و تشخيص حق از باطل تأکيد داشت.

 

حجت الاسلام کاظمي استفاده از ظرفيت هاي داخلي را بهترين راه مقابله با استکبار دانست و گفت: برخي مسؤولان با خوشبيني کاذب به آمريکا اطمينان کردند و منتقدان توافق هسته اي را نيز افراطي خواندند.

 

استاد حوزه علميه، گفتار و رفتار آمريکا را متناقض دانست و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با آينده نگري خود بهانه هاي دشمن در موضوعات موشکي و غيره را پيشبيني مي کرد.

 

حجت الاسلام کاظمي با تأکيد بر اينکه عزت و اقتدار ايران اسلامي مرهون ايستادگي در برابر آمريکا است، گفت: خداوند متعال در قرآن کريم مي فرمايد، مرگ سعادتمند در خواندن و تدبر در قرآن است که در آن به ايستادگي پيامبر اسلام(ص) در مقابل کفار اشاره شده است./202/1307/ب1

ارسال نظرات