۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۳۲۹۳۹
آیت الله علما:

تفکر انقلاب اسلامی با ذات آمریکا در تضاد و دشمنی است

آیت الله علما با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی با ذات آمریکا در تضاد است گفت: تفکر جمهوری اسلامی مخالف ظلم و ستم و استعار است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب آمریکا را دشمن تفکر جمهوری اسلامی دانستند زیرا آمریکا از نشر تفکر جهوری اسلامی در جهان وحشت دارد.

 

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: تفکر جمهوری اسلامی مخالف ظلم و ستم و استعار است و اینها از ویژگی های جدایی ناپذیر دولت آمریکا است، پس جمهوری اسلامی با ذات آمریکا در تضاد و دشمنی است و مصالحه ای میان آن ها وجود نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: موضوع اقتصاد مقاوتی بارها و بارها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته که این امر بیانگر حساسیت و اهمیت این مقوله در حفظ اقتدار و ثبات کشور است، از این رو باید دولت و ملت با تمام قوا به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخته و معضل بیکاری و رکود را از کشور ریشه کن سازیم.

 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: کشور ایران خوشبختانه کشوری ثروتمند و بهره مند از مواهب الهی است که با بهره گیری از این ظرفیت می توان اقتصاد کشور را شکوفا ساخت.

 

آیت الله علما بیان داشت: پیشرفت علمی و اقتصادی کشور دشمنان را ناامید و هراسان می کند زیرا آن ها به دنبال وابسته ساختن دیگر کشور ها بوده و از اقتدار و صلابت ملت های مسلمان وحشت دارند و آن را تهدیدی برای موجودیت خویش می بینند.

 

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران ادامه داد: آمریکا بدعهد و غیر قابل اعتماد است و هر گونه عقب نشیی در مقابل آن ها بی فایده است بلکه با اقتدار و صلابت می توان در مقابل مستکبران ایستاد.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش زدن برجام تصریح کرد: : مطابق دستور اسلام باید در مقابل بدعهدی دشمنان ایستادگی کرد، در حال حاضر دولت باید به دنبال ایجاد صنایع مستقل و عدم وابستگی به کشورهای مستکبر جهان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید چمران عنوان داشت: شهید چمران الگویی کامل از انسانی وارسته و نخبه بود./857/201/ب2

ارسال نظرات