۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۸۱۲
دبیر ستاد احیای امر به معروف چهارمحال و بختیاری:

گفتمان رهبری بزرگ ترین کلاس تربیت بشریت است

دبیر اجرایی تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفتمان رهبری را بزرگ ترین کلاس تربیت بشریت بیان کرد و گفت: نباید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر که واجب دینی و وظیفه و تکلیف هر فرد مسلمانی است، هراسی به دل داشته باشیم.
حجت الاسلام محمد باقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه شب های قدر، صبح امروز مانور تذکر لسانی با حضور طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار شد.

 

قبل از اعزام تیم های امر به معروف و نهی از منکر به سطح شهر، حجت الاسلام محمد باقری، دبیر اجرایی تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری به تشریح اهمیت اجرای فریضتین در سطح جامعه پرداخت.

 

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی، اظهار داشت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید بدانیم که مرتکبان منکر، خود قربانی تهاجم فرهنگی در جامعه هستند و ما در برخورد با آنها مراقب باشیم که شیرینی اجرای قانون دینی را از بین نبریم.

 

حجت الاسلام باقری گفتمان رهبری را بزرگ ترین کلاس تربیت بشریت بیان کرد و گفت: نامه نوشتن به جوانان اروپا، تذکر جدی به مسؤولان و گفت و گوی مهربانانه با مردم، درس هایی است که از گفتمان رهبری باید بیاموزیم و تلاش کنیم محیط را به دست بگیریم و برای جامعه امنیت آفرین باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه انبیاء الهی هم به طور مستمر مورد هجمه گروه های مختلف در جامعه بوده اند، تصریح کرد: نباید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر که واجب دینی و وظیفه و تکلیف هر فرد مسلمانی است، هراسی به دل داشته باشیم و یا اینکه فکر کنیم در جامعه انگشت نما می شویم.

 

دبیر اجرایی تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اخلاص انسان های مؤمن وقتی مشخص می شود که کار و وظیفه خود را به موقع انجام دهند، خاطرنشان کرد: در کربلا نیز شاهد هستیم که برخی دیر تشخیص دادند و گروهی نیز دیر عمل کردند و آن واقعه حقیقت پیدا کرد، در حالی که آدم های فوق العاده خوبی در آن زمان بودند که کنار ایستاده و تنها دعا می کردند که کاش امام حسین(ع) را نکشند و این مهم ترین آفت امروز جامعه اسلامی است.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه در اجرای فریضتین نباید مسامحه کنیم، اظهار داشت: اگر روزی همه ما را تأیید کردند، احتمالاً جایی کم کاری و تساهل و تسامح از ما سرزده است؛ بکوشیم همواره چهره انقلابی خودمان را حفظ کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منكر برای سلامت جامعه ضروری است و رمضان بهترين فرصت براي نهادينه كردن اين واجب دينی به شمار می‌رود، ابراز داشت: عمل به احکام الهی بر همه واجب است و مردم همه در حفظ ارزش‌های الهی مسؤول هستند؛ چرا که زیر پا گذاشتن بخشی از این ارزش‌ها از سوی یک فرد، هر چند امری بسیار کوچک جلوه می‌کند، اما به تدریج بر بنای استوار جامعه اسلامی ضربه می زند.

 

گفتنی است:  از امروز تیم های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد با همکار نیروی انتظامی، با حضور در سطح شهر به ایفای وظیفه در قالب مانور تذکر لسانی می پردازند./9457/202/ب2

ارسال نظرات