۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۳۳۸۷۳
استاندار جدید خوزستان:

همفکری و هم اندیشی نخبگان راه توسعه استان است

استاندار جدید خوزستان با اشاره به مشکلات فراوان استان، توسعه آن را در گرو همفکری و هم اندیشی نخبگان و همکاری گروه های سیاسی استان است.
مراسم تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار جدید خوزستان پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع استاندار سابق و معارفه خود به عنوان استاندار جدید که در استانداری برگزار شد، با اشاره به آیه «والعصر ان ‌الانسان لفی خسر» و اینکه ایمان، عمل صالح، راه حق و عدالت تنها راه سعادت انسان ها است، گفت: خداوند را شاکر هستم که فرصت خدمت به مردم در این جایگاه حساس به من داده شد و امیدوارم در زمان ترک استانداری رضایت مردم و توفیق خداوند همراه من باشد.

 

استاندار جدید خوزستان با اشاره به اهمیت خوزستان و اینکه توسعه کشور نیازمند توسعه آن است، افزود: در راه توسعه استان احترام گذاشتن به همه اقوام و سلایق ضروری است و در این راه باید با همدلی و هم افزایی، دست یکدیگر را گرفته و در مسیر توسعه استان گام برداریم.

 

شریعتی با تأکید بر لزوم اجماع استان و بهره‌گیری از این ظرفیت و اینکه اجماع نخبگان، علما، استادان، روزنامه‌نگاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم می‌تواند توسعه استان را در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: استانداری خوزستان منادی شعار اعتدال است و ان‌شاءالله به آن عمل خواهد کرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به مشکلات استان همچون بیکاری جوانان، گرد و غبار، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آب شرب که باید برای رفع این امور سیاست ها اصلاح شود، تصریح کرد: مشکلات روزافزون و فرصت ها بسیارند و با دعوت نخبگان و صاحبان اندیشه در بخش خصوصی باید به سوی حل مشکلات حرکت کنیم و بنده به‌عنوان عضو کوچک جامعه دانشگاهی اعتقاد دارم که مطالعات علمی باید مدار حرکت باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آسایش و رفاه، حق مردم کشور و استان است و در این باره مدیران دستگاه ‌های اجرایی از هیچ تلاشی دریغ نکنند و تردیدی ندارم که آینده بهتری در انتظار جوانان است و باید با کمک یکدیگر استان را توسعه دهیم.

 

استاندار جدید خوزستان در پایان با اشاره به لزوم همکاری میان نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا با هدف توسعه استان، افزود: خاضعانه دست یاری را به سوی همه دراز می‌کنم تا با همفکری و هم‌اندیشی، استان را توسعه دهیم./9456/203/ب2

ارسال نظرات