۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۳۴۰۱۷
صلاحی خبر داد؛

افزایش ۵۰۰ درصدی قرآن آموزان در شهرداری تهران

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تاثیرات رایگان شدن کلاس‌های قرآن در شهرداری تهران، گفت: با رایگان شدن کلاس‌های قرآن شهرداری، 500 درصد به تعداد مخاطبان قرآن آموز اضافه شد.
محمود صلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران غروب چهارشنبه دوم تیرماه در همایش «عمری با قرآن» در تالار ایوان شمس، گفت: از زمانی که کلاس‌های قرآن شهرداری تهران رایگان شده است 500 درصد به جمعیت قرآن آموزان اضافه شده است.

وی افزود: کلاس‌های قرآن شهرداری تهران برای رده‌های سنی مختلف و دختران و پسران برگزار می‌شود، ضمن اینکه برای والدین نیز کلاس در نظر گرفته شده است.

صلاحی تأکید کرد: به دلیل استقبال از کلاس‌های قرآن شهرداری تهران، کلاس‌های بیشتری در سطح فرهنگسراها و سرای محلات نیز شکل گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دیگر برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه بر آستان جانان، غبار روبی 110 مسجد در مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزار شد و همچنین در 308 مسجد قبل از افطار یک جزء قرآن تلاوت می شود و در ادامه نماز جماعت و یک افطاری ساده بین نمازگزاران توزیع می شود. 

وی از برگزاری بزرگترین کرسی تلاوت قرآن در میدان امام حسین(ع) در شبهای ماه رمضان خبر داد و گفت: قبل از نمازجماعت این کرسی تلاوت قرآن با استقبال پرشور شهروندان روزه دار برگزار می شود. 

صلاحی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای بندگی هم در میدان امام حسین(ع) هر شب با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی میزبان پرشور شهروندان است که طبق آمار در 12 شب اول ماه رمضان 250 هزار نفر از برنامه های فرهنگسرای بندگی در میدان امام حسین(ع) دیدن کردند. 

وی تاکید کرد: حضور پرشور دانشجویان و جوانان در برنامه ها و کلاسهای قرآنی در شهر تهران بسیار چشمگیر و پرشور است و تلاش می کنیم فعالیت های هنری با موضوعات قرآنی را در شهر تهران گسترش دهیم. 

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یادآور شد: جشنواره قرآنی عمری با قرآن به بلوغ خود نزدیک شده و خوشحالیم در این جشنواره از پیشکسوتان و تمامی افرادی که فعالیت فاخر قرآنی انجام می دهند از آنان تجلیل و تکریم کنیم./856/202/ب

ارسال نظرات