۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۳۴۲۷۳
حجت الاسلام پورمحمد:

برنامه دشمن نفوذ دگراندیشان به حوزه های علمیه است

رئیس عقیدتی و سیاسی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم ساز کشور از جمله حوزه های علمیه هستند.
حوزه علمیه طالبیه، بازار تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد، رئیس عقیدتی و سیاسی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش امروز در جمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که ماهیت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا تفاوت داشته است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تبلور نقش دین در جامعه و سیاست به پیروزی رسید.


وی با بیان این‌که دشمن با نفوذ در مراکز تصمیم ساز کشور از جمله حوزه های علمیه و وارد کردن دگراندیشان و مروجان در این فضاها به دنبال اعمال دین منهای سیاست در جامعه است، خاطرنشان کرد: غفلت از توطئه نفوذ دشمنان تبعیات گرانی در آینده به دنبال خواهد داشت.


رئیس عقیدتی و سیاسی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به توطئه نفوذ در عرصه های مختلف نظام از سوی دشمنان انقلاب گفت: دشمن درصدد است تا اندیشه های اسلام آمریکایی را جایگزین اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) کند.


حجت الاسلام پورمحمد با تأکید بر هوشیاری و بصیرت مردم و مسؤولان نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان در دوران پسابرجام تصریح کرد:  باید به این حقیقت پی برد که در صورت غفلت از فتنه‌های جدید دشمنان نظام، غرب گرایی و اشرافیت در جامعه دوباره احیاء می شود.


وی با تأکید بر رسالت خطیر روحانیت و حوزه‌های علمیه در مقابله با توطئه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان افزود: با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از نفوذ در کشور، طلاب و استادان حوزه های علمیه باید انقلابی باشند و مراکز حساس و تاثیرگذار را انقلابی نگهدارند.


رئیس عقیدتی و سیاسی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: دشمنان می دانند که نمی توانند یک شبه انقلاب را از بین ببرند در نتیجه درصدد ایجاد انحراف در انقلاب و نفوذ در مراکز تصمیم ساز هستند بنابراین وظیفه نیروهای انقلابی مسدود کردن راه نفوذ و انحراف تدریجی دشمنان و رویارویی با آن است.


حجت الاسلام پورمحمد با بیان این‌که رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی چاره‌ساز و بصیرت‌بخش است، خاطرنشان کرد: اندیشه های امام و رهبری همان اسلام ناب محمدی بوده و نیروهای انقلابی باید تابع محض همین خط فکر نورانی باشند، در غیر این صورت انحراف دور از انتظار نیست./202/935/ب1

 

ارسال نظرات