۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۳۵۰۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

منافع حزبی، سیاسی و طایفه‌ای مانع خدمت رسانی به مردم نشود

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید به خدمت رسانی به مردم در سایه وحدت و همدلی، گفت: نباید منافع حزبی، سیاسی و طایفه ای مانع خدمت رسانی به مردم شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: خدمت به مرد در هر پست و زمینه این وظیفه مهم مسؤولان است.

 

وی با تأکید بر این که در راستای خدمت به مردم باید وحدت، اتحاد و انسجام مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: همدلی و وحدت عامل تحقق اهداف است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان بیان داشت: برطرف شدن مشکلات استان در گرو تقویت همدلی و وحدت است.

 

وی با تأکید بر این که با تکیه بر ظرفیت ها در سایه وحدت باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: در این راستا باید توانمندی ها و ظرفیت های استان را به کار گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: نمایندگان با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان باید استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند.

 

وی اظهار داشت: باید ظرفیت های استان شناسایی و آن را به مسؤولان انتقال داد و در سایه مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران زمینه پیشرفت استان را فراهم کرد.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت جذب اعتبار از سوی نمایندگان مجلس یادآور شد: انتظار مردم از نمایندگان جدیت تمام در پیگیری برطرف مشکلات و تلاش برای پیشرفت و توسعه استان است.

 

وی نقش نمایندگان را در پیشبرد برنامه‌های توسعه ای استان مهم و سرنوشت‌ساز خواند و گفت: در این راستا نمایندگان باید از مسائل حاشیه ای دوری کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود مشکلات بیکاری، افزایش آمار طلاق، ازدواج جوانان، مسکن و گسترش اعتیاد در جامعه، خاطرنشان کرد: همه ما مسؤول برطرف کردن این مشکلات و رسیدگی به مشکلات مردم هستیم.

 

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم استان با حفظ و تقویت وحدت، افزود: باید توجه داشت که منافع حزبی، سیاسی و طایفه‌ای مانع خدمت‌رسانی به مردم نشود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان را بالاترین عبادت خواند و بیان داشت: با خدمت رسانی به مردم و برطرف کردن مشکلات جوانان در راستای آباد کردن آخرت خویش گام برداریم./9459/202/ب2

ارسال نظرات