۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۳۵۴۹۹
رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس مطرح کرد؛

حمایت مجمع نمایندگان خراسان شمالی از دولت و استاندار جدید

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت این مجمع از دولت تدبیر و امید و استاندار جدید خراسان شمالی، گفت: مجمع نمایندگان استان در راستای کمک به دولت و استاندار خراسان شمالی برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده، تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.
علی اکبری - آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، علی‌اکبری، نماینده شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس، امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان شمالی که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد، با قدردانی از زحمات و خدمات سید علی‌اکبر پرویزی، استاندار سابق خراسان شمالی، اظهار کرد: وی بر موضوعات مختلف استان تسلط خوبی داشت و در ارزیابی‌ وزارت کشور جزء استانداران برتر شناخته شد.

 

وی با بیان اینکه به همین علت نیز دولت یازدهم تصمیم گرفت تا از توانمندی پرویزی در استانداری خراسان جنوبی بهره‌ گیرد، افزود: امیدواریم آقای پرویزی در خراسان جنوبی نیز همانند خراسان شمالی موفق باشد.

 

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از استاندار جدید خراسان شمالی نیز انتظار داریم با تعامل و همدلی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، برای رفع مشکلات موجود و شتاب‌بخشی به روند توسعه استان تلاش کند.

 

اکبری اضافه کرد: نمایندگان خراسان شمالی در مجلس تلاش می‌کردند تا با توجه به برخی تفاوت دیدگاه‌ها، با اغماض و چشم‌پوشی فضای تغییر و تحول مدیریتی در استان را ایجاد کنند و اکنون نیز مجمع نمایندگان استان در مجلس با تمام توان از دولت تدبیر و امید و استاندار جدید خراسان شمالی حمایت می‌کند.

 

به گفته وی مجمع نمایندگان خراسان شمالی از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره گرفته و در این راستا آماده همکاری، همراهی، همدلی و تعامل با دولت تدبیر و امید و نماینده ارشد دولت در استان است.

 

نماینده مردم پنج شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات و کاستی‌های موجود در استان جز با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و مدیران استانی و کشوری رفع نمی‌شود، اظهار کرد: باید با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی از چهره خراسان شمالی تلاش کنیم.

 

اکبری با اشاره به اینکه به لطف اعتماد عمومی، نمایندگان خراسان شمالی در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مختلف و تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی حضور دارند، ادامه داد: حضور نمایندگان توانمند استان در این کمیسیون‌ها می‌تواند نقش مثبتی در توسعه بیش از پیش خراسان شمالی، منطقه و کشور داشته باشد.

 

وی اظهار امیدواری کرد که با همراهی و همدلی مسؤولان مختلف و مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، مشکلات خراسان شمالی به حداقل رسیده و گام‌های مناسبی برای توسعه و پیشرفت متوازن و همه‌جانبه استان برداشته شود.

 

گفتنی است، در این آیین با قدردانی از زحمات و خدمات سید علی‌اکبر پرویزی، استاندار سابق خراسان شمالی، محمدرضا صالحی به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد./9314/203/ب2

ارسال نظرات