۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۳۵۸۴۶
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خبر داد؛

برگزاری دوره اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه صادقیه

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از برگزاری دوره یک ماهه اختبار و تثبیت در این مدرسه خبر داد و گفت: این دوره علمی آموزشی با شرکت پذیرفته شدگان در آزمون کتبی حوزه برگزار می شود.
دوره آموزشی طلاب

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی حوزه که دو برابر ظرفیت پذیرش بوده اند، 25 نفر موفق به کسب نمره قبولی در مدرسه صادقیه خرم آباد شده اند.

 

وی با بیان این که پذیرفته شدگان در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت شرکت می کنند، افزود: در این دوره طلاب نوورود با کتب مقدماتی حوزه آشنا می شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد آشنایی پذیرفته شدگان با فضای مدارس علمیه و پرورش اخلاقی طلاب را از دیگر اهداف برگزاری دوره اختبار و تثبیت بیان کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که دوره یک ماهه اختبار و تثبیت در مدارس علمیه برگزار می شود، بیان کرد: این دوره آموزشی پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام شمسی فر با بیان این که شرکت طلاب جدبدالورود در این دوره آموزشی اخلاقی فرصتی برای سنجش و پرورش اخلاق طلبگی و شکوفایی استعداد آنان است، یادآور شد: طلابی که موفق به گذاراندن این دوره شوند، همزمان با آغاز سال تحصیلی در پایه اول مشغول تحصیل می شوند.

 

وی در ادامه ارتقای سطح علمی طلاب جدیدالورود را از مهم ترین اهداف برگزاری دوره اختبار و تثبیت خواند و گفت: جدیت در کار و تحصیل و استفاده از فرصت ها از مهم ترین برنامه های آموزشی است که در این دوره یک ماهه مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

تحصیل 140 طلبه در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به فعالیت این مدرسه در سطح یک گفت: 140 طلبه در مدرسه صادقیه خرم آباد مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند./9459/303/ب2

ارسال نظرات