۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۳۶۷۵۴
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان:

گسترش فعالیت های قرآنی راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به این که کانون های مساجد استان مجری فعالیت های قرانی در استان هستند، گفت: در پرتو فعالیت های قرآنی می توان نسل جوان و نوجوان را خوب تربیت و آنان را در برابر آسیب هجمه های فرهنگی بیمه کرد.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: از بهترین و مهم ترین برنامه های مساجد فعالیت های قرآنی است.

 

وی با اشاره به طرح تفسیر قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: طرح تفسیر قرآن هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به این که امسال نهمین سال برگزاری طرح تفسیر قرآن با محوریت کانون مساجد استان بود، عنوان داشت: این طرح هر ساله با حضور نماینده  ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که هر سال طرح تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان در مسجد بعثت خرم آباد برگزار می شود، اظهار داشت: در طول سال نیز این برنامه به صورت هفتگی و به همت دبیرخانه کانون مساجد استان برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان طرح تفسیر کوتاه جزء چهار قرآن کریم نیز در 16 مسجد استان و با حضور ائمه جماعت مساجد برگزار شده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اثرگذاری فعالیت های قرآنی یادآور شد: در پرتو قرآن و فعالیت های قرآنی می توانیم در راستای تربیت کودکان و نوجوانان اقدامی مؤثر انجام دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تلاش کانون های فرهنگی هنری در زمینه جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به کانون ها و تربیت دینی این نسل بیان داشت: تربیت صحیح و به موقع نسل جوان و نوجوان در حفظ سلامت جامعه مؤثر است.

 

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن و تلاش برای به بیراهه کشاندن نسل جوان گفت: فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد و تقویت برنامه های قرآنی خنثی کننده هجمه های دشمن است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به این که هجمه های فرهنگی دشمن هر روز در حال گسترش است، افزود: گسترش فعالیت های قرآنی و آگاه سازی نسل جوان از تعالیم دین و ارزش های اسلامی راه مقابله با این هجمه ها است.

 

وی در ادامه از برگزاری طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم در مساجد لرستان خبر داد و گفت: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان مجری طرح تفسیر کوتاه قرآن در مساجد است./202/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات