۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۳۶۹۴۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سایه تقویت باورهای دینی امکان پذیر است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان حجاب و عفاف را مهم ترین مسأله مورد تأیید جامعه بیان کرد و گفت: برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف باید باورهای دینی مردم به ویژه نسل جوان را تقویت کرد.
حجاب و عفاف

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حجاب ریشه در تاریخ انسان داشته و تا امتداد تاریخ همراه انسان خواهد بود.

 

وی با بیان این که حجاب و عفاف تضمین کننده سلامت جامعه است، افزود: حفظ حجاب و عفاف به زنان و دختران جامعه هویت می بخشد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان حجاب را مهم ترین رکن مورد توجه خدای متعال در مسیر رستگاری انسان بیان کرد و گفت: با تقویت باورهای دینی مردم باید به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.

 

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش غرب در جهت افزایش بی بند و باری، بیان داشت: حفظ، تقویت و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن است.

 

وی با تأکید بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: در سایه احیای این فرهنگ و با ترویج فرهنگ اسلامی و دستورات دین مبین اسلام جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون نگه داشت.

 

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: با گسترش آداب دینی و داشتن جامعه اسلامی، می توان به از بین بردن گناه کمک کرد و از غرب زدگی و عواملی که انسان را درمسیر خداپرستی منحرف می‌کند دوری کرد.

 

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، اظهار داشت: مهم ترین مؤلفه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کانون خانواده است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: تلاش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقای فرهنگ عمومی می‌شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات