۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۴۳۸۴۰۸
مسؤول دفتر شوراي نگهبان در شهرستان كاشان:

امنيت امروز ايران اسلامي مديون رهبري بي بديل امام خامنه اي است

مسؤول دفتر شوراي نگهبان در شهرستان كاشان گفت: امنيت امروز ايران اسلامي را مديون رهبري بي بديل امام خامنه اي مي دانيم كه اوضاع منطقه و جهان را به نفع شيعه و امت اسلامي و قهرمان ايران رقم زده است.
حجت الاسلام خليل غزلاوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام خليل غزلاوي شنبه شب به مناسب 26 تيرماه سالروز تأسيس شوراي نگهبان در جمع ناظرين و اعضاي دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان كاشان در مسجد الحسين اين شهرستان گفت: خدا را شاكر هستيم كه در سايه نظام مقدس اسلامي و بيانات اصل مترقي ولايت فقيه، بركات امنيت را در جمهوري اسلامي ايران با تمام وجود خود احساس مي كنيم.

 

وي افزود: امنيتي را كه امروز كشورهاي غربي و كشورهاي منطقه با تمام وجود براي به دست آوردن تلاش مي كنند، امروز ايران اسلامي اين امنيت را با دادن خون هزاران شهيد و جانباز و ايثارگر و تلاش سربازان جان بر كف گمنام امام زمان و ديگر نيروهاي امنيتي و نظامي برقرار است و ايران به عنوان جزيزه با ثبات و امن منطقه مطرح است.

 

حجت الاسلام غزلاوي گفت: امنيت امروز ايران اسلامي را مديون رهبري بي بديل امام خامنه اي مي دانيم كه اوضاع منطقه و جهان را به نفع شيعه و امت اسلامي و قهرمان ايران  رقم زده است.

 

مسؤول دفتر شوراي نگهبان در شهرستان كاشان، وجود نعمت رهبري در ايران اسلامي را مهم قلمداد كرد و با اشاره به اينكه بايد قدردان چنين نعمت بزرگي بود كه خداوند به ملت ايران داده است، ابراز کرد: امروز تمامي كشورهاي جهان از داشتن چنين رهبري شجاع  كه با اقتدار و به تنهايي در برابر همه ابرقدرت هاي ظالم و مستكبر جهان ايستاده است محروم هستند.

 

حجت الاسلام غزلاوي تأكيد كرد: امروز عزت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران و ملت قهرمان ايران اسلامي به واسطه داشتن ولايت مطلقه فقيه و رهبري شجاع ايران اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي است.  

 

وي در ادامه با تقدير از عوامل و ناظرين شوراي نگهبان در انتخابات گذشته شهرستان كاشان كه با تمام وجود در صحنه انتخابات تلاش كردند تا انتخاباتي درخور شأن ملت ايران داشته باشيم، اظهار اميدواري كرد، حضور ما در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي سبب تقويت نظام اسلامي و انقلاب اسلامي ايران باشد.

 

مسؤول دفتر شوراي نگهبان در شهرستان كاشان در ادامه، تعداد ناظرين شوراي نگهبان در انتخابات شهرستان كاشان را يكهزار و 200 نفر اعلام كرد و گفت: رعايت اصل امانت داري و بيطرفي در انتخابات از برنامه هاي مجريان و ناظران در انتخابات است.

 

لازم به ذكر است، نشست ناظريان شوراي نگهبان و اعضاي دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان شهرستان كاشان به مناسبت 26 تيرماه سالروز تأسيس شوراي نگهبان با حضور آيت الله عبدالنبي نمازي، نماينده ولي فقيه در كاشان شنبه شب در مسجد الحسين شهرستان كاشان برگزارشد./202/1307/ب1

ارسال نظرات