۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۳۸۴۳۱
آیت الله علما مطرح کرد؛

پیگیری مطالبات مردم استان کرمانشاه در جلسه شواری اداری هیأت دولت

آیت الله علما ضمن خوشامدگویی به رییس جمهور و هیأت دولت، گفت: طی جلسه شورای اداری پیگیر مطالبات مردم استان از هیأت دولت خواهیم بود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور در ورزشگاه آزادی کرمانشاه، ضمن خوشامدگویی به رییس جمهور و هیأت دولت، ابراز داشت: مقدم ریاست محترم جمهور و هیأت دولت و نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را گرامی می داریم.

 

آیت الله علما ادامه داد: از حضور پرشور مردم و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و آزادگان و عموم مردم میهمان نواز و متدین و شهید پرور کرمانشاه کمال تشکر را دارم.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در جلسات شورای اداری مطالبات مردم استان را پیگیری خواهد کرد، بیان داشت: امید است همه مسؤولان در انجام وظایف خود موفق ظاهر شده و در خدمت به اسلام و نظام و انقلاب و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب قاطع و پیروز باشند.

 

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه نیز با خوشامدگویی به رییس جمهور و هیأت دولت، تصریح کرد: حضور رییس محترم جمهور و هیأت وزیران در جمع مردم سرافراز و فرهنگ دوست و قهرمان پرور کرمانشاه، مایه افتخار و مباهات این خطه است.

 

استاندار کرمانشاه عنوان داشت: امید است خداوند توفیق خدمتگذاری به مردم و حل مشکلات استان را به دولتمردان عطا کند./857/202/ب2

ارسال نظرات