۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۳۸۸۹۲
وزیر کشور در جمع خبرنگاران خبر داد؛

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات ۹۶

وزیر کشور گفت: وزارت کشور آماده است تا در صورت موافقت شورای نگهبان انتخابات الکترونیک را برگزار کند.
رحمانی فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه در حاشیه اختتامیه همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های کشور که در  وزارت کشور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش یکی از خبرنگاران که آیا گزارش عملکرد مربوط به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه شده است، گفت: گزارش دو ماهه عملکرد اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سه استان نمونه کشور را خدمت رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و معاون اول رئیس‌جمهور ارائه کردیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره اقدمات وزارت کشور در برخورد با ارسال پیامک های تهدیدآمیز به خبرنگاران، عنوان کرد: به معاون سیاسی و امنیتی خود دستور پیگیری این مساله داده ام به پلیس فتا نیز این مساله را اعلام کردیم تا پیگری های لازم را داشته باشند اگر شکایتی از سوی خبرنگاری وارد شود به ما منتقل می شود.

 

وزیر کشور درباره اینکه آیا آقای مقیمی ریاست ستاد انتخابات در سال ۹۶ را بر عهده خواهد داشت، ابراز کرد: ریاست ستاد انتخابات در سال ۹۶ در اختیار ایشان خواهد بود.

 

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره کشف یک تیم تروریستی در کرمان عنوان کرد: ما تروریست ها را رصد کامل کرده و بر آنها تسلط کافی داریم اما گاهی تصمیم گرفته می شود که آنها به داخل کشور هدایت شده تا پس از کشف ارتباطات آنها دستگیری صورت گیرد.

 

وی در پاسخ سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییر فرمانداران و استانداران در دستور کار است یا خیر، اظهار داشت: اگر این تغییرات لازم و ضروری باشد حتما انجام می‌گیرد.

 

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در استان اصفهان، گفت: انتخابات میان دوره ای مجلس در استان اصفهان برگزار می شود.

 



رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر  اینکه آیا انتخابات ریاست جمهوری آینده به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به شورای نگهبان پیشنهاد داده‌ایم و مکتوب اعلام کردیم که آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم و الان هم فرصت زیادی باقی مانده و می‌توان اختلافات فنی که در این رابطه وجود دارد را بررسی و حل کرد اما تا الان شورای نگهبان جواب این نامه ما را نداده است اما ما آماده هستیم این موضوع را در صورتی که شورای نگهبان هم اعلام آمادگی کند اجرا کنیم. /807/پ201/ج

 

ارسال نظرات