۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۳۹۱۹۷
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

جاده امامزاده شا‌منظرخاتون هفشجان افتتاح شد

عصر امروز طی مراسمی با حضور نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، جاده امامزاده شا‌منظر هفشجان به طول ۵/۶ کیلومتر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
افتتاح جاده امامزاده شا‌منظرخاتون هفشجان با حضور امام جمعه شهرکرد افتتاح جاده امامزاده شا‌منظرخاتون هفشجان با حضور امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عصر امروز طی مراسمی با حضور نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، جاده امامزاده شا‌منظر هفشجان به طول ۵/۶ کیلومتر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و شهرداری هفشجان و با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و اهالی شهر هفشجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: با بهره‌برداری این جاده در حقیقت موقعیت زیارتی و سیاحتی که در این منطقه وجود دارد، تقویت و زمینه حضور همه علاقه‌مندان و گردشگران به این منطقه فراهم می شود.

 

امام جمعه شهرکرد مردم شهر هفشجان را بسیار صمیمی، مؤمن، باصفا، دارای پشتکار، بااستعداد و سرشار از ایمان و باور دینی و حاضر در همه صحنه‌های انقلاب و نظام دانست و گفت: این مردم لایق بهترین و برترین خدمت‌رسانی‌ها از ناحیه مسؤولان هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه استان چهارمحال‌ و بختیاری را به شدّت نیازمند فضاهای این چنین فرهنگی دانست و تأکید کرد: استان چهارمحال ‌و بختیاری هم ظرفیت‌ امامزادگان بسیار را دارد و هم ظرفیت‌های گردشگری فراوان دارد که هر مقدار این ظرفیت‌ها توسعه پیدا کند، به رشد، توسعه و آبادانی استان کمک خواهد کرد.

 

در ادامه نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با گذر از دره‌های سخت و دشوار دره بید و دره شامنظر، مقبره امامزاده بی‌بی شاه‌منظر خاتون هفشجان را زیارت کردند./9457/203/ب2

ارسال نظرات