۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۳۹۳۴۷

اظهارات معاون وزیر اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت قم

معاون وزیر اطلاعات گفت: با کمال تأسف روند برخی از مسائل رو به رشد دیده می شود، یک نکته مهم که باید به آن توجه شود این است که در روند و رویه های جذب باید تجدید نظر شود.
وزارت اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاون وزیر اطلاعات عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی قم که در سالن اجتماعات دادسرای ویژه روحانیت برگزار شد، با تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام مجتهد زاده گفت: آقای مجتهد زاده علاوه بر زحماتی که کشیدند، اسرار روحانیت را نیز حفظ کردند.

 

وی افزود: بخش اعظمی از اسراری که دادستان های ویژه روحانیت و آقای مجتهدزاده مطلع شدند اسراری است که اگر دیگران از آن اطلاع پیدا کنند آنچه که بر سر ایشان آمده که چند بار سکته کردند بر سر آن ها نیز خواهد آمد؛ آقای مجتهدزاده تلاش بسیاری برای حفظ اسرار کرده است.

 

معاون وزیر اطلاعات با بیان این که بنده 34 سال در مسؤولیت امنیتی حضور دارم، اظهار داشت: با کمال تأسف روند برخی از مسائل رو به رشد دیده می شود، یک نکته مهم که باید به آن توجه شود این است که در روند و رویه های جذب باید تجدید نظر شود.

 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب وقتی می خواستیم طلبه شویم معمولا علما که به قم می آمدند افراد را برای طلبه شدن نشان می کردند، امروزه بعضا به طلبگی به عنوان شغل نگاه می شود؛ روندها باید اصلاح شود تا موفقیت ها بیشتر باشد.

 

معاون وزیر اطلاعات با تبریک به حجت الاسلام جزایی برای انتصاب به دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی قم ابراز داشت: امیدواریم که ایشان نیز در این مسؤولیت موفق باشند و کارهای خوبی را انجام دهند./1323/پ203/ج

ارسال نظرات