۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۳۹۸۰۵
به مناسبت دهه کرامت صورت می گیرد؛

برگزاری ۷ کارگاه سبک زندگی ولایی و اسلامی در زنجان

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری هفت کارگاه سبک زندگی ولائی به مناسبت این دهه مبارکه، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا در هر شهرستان یک کارگاه با موضوع سبک زندگی ولایی و سبک زندگی اسلامی برگزار شود.
سبک زندگی اسلامی

حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی، معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به ضرورت حضور بانوان در همه زمینه ها، اظهار داشت: امروزه بانوان در همه زمینه ها حضور فعال و گسترده ای دارند و این به برکت اسلام و انقلاب است.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش گسترده دشمنان در منزوی جلوه دادن بانوان فرهیخته مسلمان، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا نقش بانوان را در جوامع اسلامی ضعیف جلوه داده و آنان را افرادی منزوی و گوشه گیر معرفی کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه افزود: اما به لطف الهی بانوان بزرگ ایرانی در تمام زمینه ها حضور گسترده ای دارند که به عنوان مثال می توان به بانوان محجبه ایرانی با حضور در صحنه های بزرگ ورزشی در تمام دنیا اشاره کرد که نشان می دهند بانوان می توانند با رعایت موازین اسلامی در تمام عرصه های اجتماعی و بین المللی حضور یابند.

 

حجت الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه نشست بانوان فرهیخته در زنجان، گفت: برنامه نشست بانوان فرهیخته در دهه کرامت در زنجان برگزار می شود که با ارائه مقالاتی نیز همراه خواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه، تصریح کرد: تمام دارایی ما از خون پاک شهیدان است و آنان بودند که به ما درس مردانگی و آزادی را آموختند؛ آنها نفس کشیدن در جامعه ای که ولایت فقیه بر آن حاکم است را با اهدای خون خود به ما هدیه دادند.

 

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به دیگر برنامه دهه کرامت برای بانوان، افزود: ما باید در همه زمینه ها از یاد شهدای بزرگوار غافل نشویم، چرا که یاد آنها بیعتی دوباره با آرمان های امام خواهد بود؛ به همین منظور و به مناسبت بزرگ داشت شهدای مظلوم گمنام، دختران نمونه استانی را در دهه کرامت به گلزار شهدا اعزام خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به برگزاری هفت کارگاه سبک زندگی ولائی به مناسبت همین دهه مبارکه خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا در هر شهرستان یک کارگاه با موضوع سبک زندگی ولائی و سبک زندگی اسلامی برگزار شود.

 

وی در پایان با مفید دانستن این کارگاه ها و ضرورت حضور مردم در آنها، افزود: گفت و شنود و تبادل نظر بین مستمعین و استاد در کارگاه ها علاوه بر افزایش مهارت سخن وری موجب افزایش سطح اطلاعات و آگاهی های دینی خواهد شد و استقبال مردم از این کارگاه های آموزشی نشان دهنده رغبت آنها برای فراگیری آموزه های دینی است./949/302/ب2

ارسال نظرات