۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۴۱۱۴۸
فرمانده سپاه کربلا:

ادعای ولایت پذیری باید در گفتار و عمل به اثبات برسد

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور تنها شعار ولایت پذیری سر می دهند و در عمل به گونه ای دیگر عمل می کنند، گفت: مدعیان ولایت پذیری باید در گفتار و عمل این ادعا را به اثبات برسانند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در جمع تعدادی از خانواده های شهدا با بیان این که اگر عشق شهدا در دل و تقوا داشته باشیم محکم هستیم، گفت: همان طور که امام علی(ع) فرمودند اگر زره تقوا به تن کنیم وقتی در خیابان ها راه می رویم هیچ گاه آثار فساد و شهوا بر ما اثر نخواهد کرد، اگر در ادارات امکان رشوه بود قبول نکنیم و اگر در صحنه سیاست آن چنان ولایی باشیم که ولایت وفقیه را قبول داشته که نصایح و فرامین ولی فقیه را تحقق بخشیم آن گاه به دنبال گروه های سیاسی نمی رویم بلکه به جای این که سرباز دیگران باشیم سرباز ولایت خواهیم بود.

 

وی با تأکید براین که ولایی بودن به شعار و حرف های زیبا زدن نیست، افزود: ولایت مدار واقعی کسی که همواره به گوش به فرمان ولی امر باشد و در تحت هر شرایطی حتی با پرداخت هزینه نیز ثابت کند سرباز تحت امر ولایت است.

 

بابایی با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور تنها شعار ولایت پذیری سر می دهند و در عمل به گونه ای دیگر عمل می کنند، خاطرنشان کرد: مدعیان ولایت پذیری باید در گفتار و عمل این ادعا را به اثبات برسانند.

 

فرمانده سپاه کربلا، ملت ایران را تابع محض ولایت فقیه دانست و با بیان این که این مردم در 37 سال اخیر هر آنچه که در توان داشتند در دفاع از آرمان های انقلاب، نظام اسلامی و ولایت به صحنه آوردند، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس تنها صحنه کوچکی از حضور در صحنه مردم در جهت دفاع از انقلاب و ولایت بود.

 

وی با اشاره به این که فرزندان انقلاب اسلامی امروز نیز در دفاع از آرمان های اسلام و ولایت در خط مقدم دفاع از حریم اهل بیت(ع) حاضر شده اند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که خط سرخ شهادت همچنان باقی است و امروز در سنگری دیگر از این آرمان های الهی دفاع می کنند.

 

بابایی، ملت ولایت مدار ایران اسلامی را پرچم دار جبهه مقاومت در منطقه معرفی کرد و افزود: امروز اعراب مرتجع با حمایت های کشورهای مستکبر جهان به سرکردگی آمریکای جنایت کار بحرانی عظیم در منطقه را آغاز کردند که به کشته شدن صدهزار انسان بی گناه و بی خانمانی میلیون خانواده تبدیل شده است.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که جبهه مقاومت به تنهایی و با پشتوانه عظیم مردمی در برابر این تهاجم گسترده ایستاده و از حریم آل الله دفاع می کند، گفت: نقش آفرینی نظام مقدس جمهوری در بحران های منطقه ای موجب خنثی شدن توطئه دشمن خبیث شد.

 

بابایی با اشاره به تحمیلی بودن جنگ هشت ساله تصریح کرد: این جنگ تحمیلی با هدف نابودی ما بود و نتیجه آن ۲۱۸ هزار گل پرپر و چندصد هزار جانباز برای ایران اسلامی بود اما ملت مقاوم ایران اسلامی ثابت کردند در برابر زیاده خواهی دشمن با همه توان خود مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: می‌خواستند ما را در یک کشور نابود کنند اما خون شهدای ما چون حیاط در رگ اجتماع ما دمیده شد و سبب زنده و پویا شدن انقلاب ما شد، امروز در گوشه گوشه جهان شما محبین اهل بیت را می‌بینید و این‌ها مقدمه‌ای برای سربازگیری برای امام زمان(عج) است.

 

بابایی با اشاره به جمله امام راحل که فرمود: ما در جنگ ثابت کردیم که باید روی پای خود به ایستیم به مسؤولان توصیه کرد: آن دسته از افرادی که ادعای پیروی از امام راحل را دارند باید مشی و خط ایشان را دنبال کنند نه این که با برخی اقدامات کشور را وابسته غرب و شرق کنند.

 

وی با بیان این که جنگ هشت ساله موجب شد همه سردمداران فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند، ادامه داد:  ادامه مجاهدت های ملت ایران هر روز در صحنه ای جدید دنبال می شود و امروز این ملت مصمم تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش ها حضور دارند.

 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که کسانی که به‌دنبال آشتی با جنایتکاران کودک‌کش و پرورش‌دهندگان و مزدوران جانی قرن ۲۱ یعنی تکفیری‌ها هستند واقعاً نمی‌دانند آمریکا داعش را خلق و فرانسوی ها نیز از آنها حمایت کردند، گفت: اما علیرغم دانستن همه این مسائل شاهد ارتباط این کشورها با هم هستیم که این نشان دهنده این است گروه های ترویستی که امروز منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی را به آشوب کشیدند ساخته و پرداخته همین کشورها هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حقوق های نجومی و رانت های مفسده انگیز در کشور اشاره کرد و گفت:   جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، آن کسانی که شکم‌هاشان را با مال بیت‌المال به حرام پر کردند بدانند در جبهه حق نیستند جز این که به جبهه حق بازگردند.

 

بابایی با بیان این که ما امروز در این انقلاب زبیرهایی داریم که تا دیروز یار امام راحل بودند اما امروز ترویج دهنده خوی اشرافی گیری در کشور هستند، گفت: اشراف در لباس مدافع انقلاب دائماً نیش می‌زنند، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود و ما یا باید در جبهه حق بمانیم یا خدای نکرده جبهه باطل که فرمانده جبهه باطل شیطان است و امروز صدای اسلام خواهی برخی از مردم اروپا و آمریکا از جنگ هشت ساله ما است.

 

وی با اشاره به این که بعضی‌ها آرزو دارند و فکر می‌کنند با مقداری لبخندزدن، دست دادن و فالوده خوردن دشمن دست از سرما بر می دارد، خیر این ساده‌اندیشی است، ادامه داد: دشمن زمانی دست از سرما بر می دارد که ما قدرتمند باشیم، در جنگ نظامی چون قوی هستیم دشمن جرأت رویارویی با ملت ایران را ندارد اما در اقتصاد چون کشور دارای ضعف های درونی است به همین دلیل ما را تحت فشار قرار می‌دهد و در عرصه فرهنگی نیز متأسفانه به دلیل برخی عقب نشینی ها و تسامح در مقطعی خاص امروز دشمن همه توان خود را در جهت ضربه به ارزش ها و اعتقادات دینی به کار گرفته است.

 

بابایی با اشاره به این که جنگ دشمن با ملت ایران پایانی ندارد و نباید جنگ را تنها برای هشت سال دفاع مقدس بدانیم، افزود: دشمن پیوسته با ما می جنگنند تا ملت ایران را تسلیم کنند تا مردم کشورمان از اسلام انقلابی، علوی و حسینی دست بردارند.

 

وی با بیان این که شهدا به تکلیفشان در برابر اسلام و انقلاب عمل کردند و امروز این وظیفه ما است که ادامه دهنده راه آنها باشیم، ادامه داد: ما همیشه باید خودمان را در صحنه نبرد ببینیم، غافل نشویم نبرد حق و باطل همچنان وجود دارد، اگر اینطور باشیم مقابل کدخدا هم ترسی نداریم اما متأسفانه بعضی‌ها بجای آن که خدا را ببینند کدخدا را می‌بینند و این همان نقطه ضعف است.

 

بابایی در ادامه سخنان خود با اشاره به مغفول ماندن تذکر لسانی در جامعه گفت: امروز باید در صحنه امر به معروف و نهی از منکر حضور جدی داشت اما با رعایت شرع و شان افراد، مقام معظم رهبری فرمودند با مهربانی بگویید و رد بشوید، بهترین معروف جهاد فرهنگی و اقتصادی است.

 

وی با اشاره به بیان و گفتار انقلابی رهبر معظم در سال های اخیر ادامه داد: یک سال و نیم است مقام معظم رهبری به طلاب، اساتید دانشگاه و دانشجویان می گویند انقلابی باشید که این رسالت این قشر اثرگذار در تحقق این رهنمودهای مقام معظم رهبری را سنگین تر می کند./202/950/ب1

ارسال نظرات