۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۴۱۲۲۸
پیش از ظهر امروز انجام شد؛

دیدار آیات میلانی و اشرفی شاهرودی در مشهد

آیت الله حسینی میلانی با حضور در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار میلانی و اشرفی دیدار میلانی و اشرفی دیدار میلانی و اشرفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیدعلی حسینی میلانی پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی با وی دیدار و پیرامون موضوعات مختلف علمی، منطقه و فعالیت های وهابیت گفت و گو کرد.

 

در ابتدای این دیدار پیرامون فعالیت های حوزوی مسائلی مطرح شد و در ادامه آیت الله میلانی از راه اندازی مدرسه امامت در مشهد خبر داد و از توسعه همکاری ها با آستان قدس رضوی پیرامون به روز رسانی اطلاعات و آموزش استادان حلقه های معرف حرم مطهر به صورت ماهانه گفت.

 

در ادامه حجت الاسلام حسینی گزارش مختصری از فعالیتهای سه ساله مرکز تحقیقات اسلامی در عرصه تبلیغ ارائه داد که بر این اساس بحث تبلیغات وهابیت و فرق انحرافی همچون یمانی در جهان اسلام و منطقه و ایران و خطر نفوذ این فرق نیز مطرح شد.

 

حجت الاسلام سبزواری که در زمینه عقبه فکری داعش و جبهه النصره تحقیق و مطالعاتی داشته است در حضور این دو عالم برخی از مبانی فکری این فرق را مطرح کرد که با تهیه و تحقیق از حدود 90 جلد کتاب منتسب به آنها به دست آمده است.

 

در پایان نتیجه حاصل از این گفت و گو، حرف مشترک و دغدغه ای بین این دو عالم در زمینه ضرورت ساماندهی تبلیغات اسلامی و رسیدگی به امور دینی مردم بود که نیازمند توجه مسؤلان به این امر و تشکیل ستادی مشترک در بین نهادهای مختلف دست اندرکار تبلیغ است.

 

گفتنی است روز گذشته نیز حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی در مرکز تحقیقات اسلامی آیت‌الله اشرفی شاهرودی حضور یافتند./202/933/ب1

ارسال نظرات