۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۴۲۸۶۷
همزمان با میلاد امام رضا درمشهد؛

اجلاسیه بزرگ اعتاب مقدس سوریه و عراق در حرم رضوی برگزار می شود

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با میلاد امام رضا(ع) اجلاسیه بزرگ اعتاب مقدس سوریه و عراق در حرم رضوی برگزار می شود.
حرم رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی در مراسم افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه «کاروان آفتاب» از سری برنامه های دهه کرامت شامگاه دوشنبه 18 مرداد که با حضور حجت الاسلام ملکوتی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی، منصوری، فرماندار، فیاض، عضو شورای شهر مشهد و سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در تالار صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام امیلاد امام رضا(ع) گفت:خوشبختانه امسال حرکتی جدید با همکاری همه دستگاه های فرهنگی شهر به واسطه همدلی و انسجام اتفاق افتاده است.

وی با بیان این که این رویدادهای نو به واسطه سنگ بنای جدید در آستان قدس رضوی صورت گرفته است، افزود: از طرفی این فعالیتها با بهره گیری از تجربیات قبلی در زمان تولیت آیت الله واعظ طبسی است.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی ضمن بیان گزارشی از مهمترین فعالیتهای آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت، تصریح کرد: امسال همزمان با میلاد امام رضا(ع) در 24 مرداد مشهد میزبان یکی از باشکوه ترین اجلاسیه های جهان اسلام خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این اجلاسیه با دعوت از اعتاب مقدس سوریه و عراق در جهت گسترش همکاریهای فیما بین بر مبنای دیپلماسی در حرم رضوی برگزار می شود، اظهار کرد: در این اجلاسیه 12 مسؤول و تولیتهای این اعتاب تفاهمنامه جامع همکاریهای مشترک را به امضا می رسانند.

وی در بخش دیگر ی از سخنان خود با تشکر و قدردانی از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه گفت: باید توجه کرد که کارهای اجرایی در مرحله اول دارای نواقصی هستند اما این برنامه به دلیل نو و ابتکاری بودن قابل تحسین است.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی ادامه داد: در همین راستا از همه دست اندرکاران اداره کل ارشاد خراسان رضوی و معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی تشکر می کنم و ان شاءالله این فعالیت و قدم آنان در راستای ترویج معارف رضوی مشمول الطاف الهی شود.

گفتنی است، جشنواره و نمایشگاه «کاروان آفتاب» از سری برنامه های دهه کرامت از 18 لغایت 24 مرداد در تالار صبا صدا و سیمای خراسان رضوی دایر است./202/934/ب1

ارسال نظرات