۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۴۶۶۵۰

اعلام اسامی نفرات برگزیده مسابقات استانی قرآن آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اسامی نفرات برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم را اعلام کرد.
 سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسامی نفرات برگزیده هر رشته در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن استان ویژه خواهران را اعلام کرد و گفت: در رشته حفظ کل، نفر اول صدیقی، نفر دوم رعنا احمدی و نفر سوم سمیه وظیفه‌شعاع راه‌یافتگان به مسابقات کشوری هستند.

وی ادامه داد: گل‌زاده، خدابنده و امرازاده به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء در این دوره از مسابقات هستند. برگزیدگان رشته حفظ 10جزء نیز ادیبافر، معصومه امینی و فاطمه رضایی ارجمند به ترتیب نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات هستند.

وی با بیان این‌که مهدیه ساده‌دش نفر اول، نفر دوم مرضیه ملتجایی و معصومه عظیمی نفر سوم رشته حفظ 5جزء هستند، ادامه داد: همچنین در رشته دعاخوانی سریه افشان، عابدی و زهرا وظیفه‌شعاع نفرات برگزیده مسابقات استانی شدند.

حجت‌الاسلام مصائبی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رشته معارف 31 مردادماه برگزار شد، گفت: نفرات برگزیده رشته معارف در بخش خواهران مهدیه محمدزاده، لیثی‌آذر و زهرا عابدی نفرات اول تا سوم اعلام شده‌اند.

وی با بیان این‌که در رشته ترتیل بخش خواهران  صدیقه افشان، شایقی و شیرین دست‌افکن حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند، اضافه کرد: نفرات برگزیده رشته ترتیل به ترتیب ام‌البنین طالبی، الهام سیفی و سمیه سعیدی هستند که جواز حضور در مسابقات کشوری قرآن را کسب کردند.

حجت الاسلام مصائبی در اعلام اسامی برگزیدگان سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن استان ویژه برادران، گفت: نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل، رسول آزمایش، اکبر قنبری و یحیی راثی هستند و همچنین امیررضا قیامی، محمدنقی اصدقی، محمد مهری اباذری نفرات برگزیده رشته حفظ 20 جز شدند.

وی با بیان این‌که در رشته حفظ 10 جزء مهدی افشان نفر اول، طاها محرم‌زاده نفر دوم و همچنین علی مرسلی نفر سوم این دوره از مسابقات هستند، گفت: محمداکبری، سیدحسن حسینی‌لر و جاوید عبادی نفرات اول تا سوم رشته حفظ 5جزء هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان شرقی همچنین نفرات راه‌یافته در رشته دعاخوانی را چنین اعلام کرد: مهدی زارع، مرتضی کیانی و فیاض عباسی و نفرات اول تا سوم در این دوره از مسابقات اعلام شدند.

وی یونس فنائی پیرلر، رحیم ابراهیمی و اکبر قنبری را نفرات برتر رشته معارف سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی استان اعلام کرد و ادامه داد: همچنین اکبر قنبرزاده نفر اول رشته اذان و یوسف حاکی و علی انگوتی نفرات دوم و سوم این رشته انتخاب شده‌اند.

حجت الاسلام مصائبی نفرات برگزیده رشته ترتیل با بیان اینکه مهدی حیدرپناه، حسین داوران و مسعود آذرباد نفرات اول تا سوم در این رشته هستند، افزود: ابراهیم عبدی، فرهاد موذن و جلال حیدری منتخبین رشته قرائت برای مسابقات کشوری این دوره از مسابقات هستند./935/302//ب2

ارسال نظرات