۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۷۹۸

کمیته فرهنگی یاوران اربعین در بندرعباس تشکیل جلسه داد

‌ رابط طرح یاوران معنوی اربعین در منطقه 6 کشور، از آغاز فعالیت رسمی کمیته فرهنگی یاوران اربعین در استان هرمزگان خبر داد.
کمیته فرهنگی یاوران اربعین در بندرعباس کمیته فرهنگی یاوران اربعین در بندرعباس کمیته فرهنگی یاوران اربعین در بندرعباس

حجت الاسلام محمدحسین سلطانی، رابط طرح یاوران معنوی اربعین در منطقه 6 کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغاز فعالیت رسمی کمیته فرهنگی یاوران اربعین در استان هرمزگان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح در منطقه 6 فعال شده است، افزود: استان های هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و کرمان شامل منطقه 6 طرح یاوران می شوند که به همت بعثه مقام معظم رهبری این طرح در این استان ها فعالیت خواهد داشت.

حجت الاسلام سلطانی از برگزاری نخستین جلسه کمیته فرهنگی یاوران اربعین، در استان هرمزگان خبر داد و گفت: اعضای این کمیته با حضور نمایندگانی از شهرداری، استانداری، ستاد اقامه نماز، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیما استان، صبح امروز در بندرعباس تشکیل جلسه دادند.

وی به حضور حجت الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی، رییس کمیته فرهنگی طرح یاوران معنوی اربعین در این جلسه اشاره کرد و افزود: یاوران معنوی اربعین متشکل از روحانیان فعال در استان انتخاب شده اند که در عرصه های تبلیغی و اعزام به عتبات حضور مستمر داشته اند.

رابط طرح یاوران معنوی اربعین در منطقه 6 کشور، تبیین و تشریح فرهنگ زیارت و آماده سازی زائران ایرانی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را از مهم ترین برنامه های یاوران معنوی برشمرد.

وی همچنین هماهنگی و راهبری آموزشها و اطلاع رسانی به مخاطبان را از دیگر موارد برنامه های یاوران معنوی اربعین دانست و گفت: یاوران اربعین با هماهنگی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کشور فعالیت می کنند./917/ت303/ی

ارسال نظرات