۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۴۸۰۲۰

مراسم اختتامیه مسابقه «رازهای آسمانی» در تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقه «رازهای آسمانی» عصر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.
ملوک سیدآبادی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ملوک سیدآبادی، رییس فرهنگسرای اخلاق و دبیر اجرایی مسابقه «راز های آسمانی» عصر امروز دوشنبه 15 شهریور ماه در مراسم اختتامیه این مسابقه، در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه گفت: مسابقه «رازهای آسمانی» با محوریت تکریم زندگی در قرآن، در ماه مبارک رمضان در شهر تهران برگزار شد.

سید آبادی با اشاره به موضوعات مسابقه در سال های قبل، گفت: در سالهای گذشته این مسابقه با موضوعاتی از جمله روزه داری و قرآن، نماز و قرآن، اخلاق در قرآن ، فضائل اخلاقی با محوریت قرآن برگزار گردیده است.

وی ادامه داد: امسال نیز این مسابقه با موضوع «تکریم زندگی در قرآن» در دستور کار قرار گرفت و با همکاری فرهنگسرای قرآن و کارشناسان قرآنی سؤالات مسابقه طراحی و در کنار آن دعای همان روز به همراه یک حکمت از استاد رنجبر به همراه شرح های متناسب با آن تهیه شد.

دبیر اجرایی مسابقه رازهای آسمانی به شرکت کارکنان شهرداری در این مسابقه اشاره و اظهار داشت: امسال برای نخستین بار از طریق سیستم اتوماسیون اداری این مسابقه برای تمام کارکنان مدیریت شهری ارسال شد که شاهد شرکت آنها بودیم.

ملوک سیدآبادی افزود: همچنین برای اولین بار امسال امکان شرکت نمازگزاران هم فراهم شد و در 5 مسجد محوری هر منطقه از مناطق شهری تهران نیز برگزار گردید که حضور نمازگزاران نیز در این مسابقه چشم گیر بود.

دبیر اجرایی مسابقه رازهای آسمانی بیان داشت: روزانه میانگین 2 هزار و 345 پیامک پاسخ مسابقه به سامانه پیامک ارسال می شد که 89 درصد از پیامک ها جواب صحیح بود.همچنین از طریق سامانه جواب صحیح نیز از ساعت 24 به پیام دهندگان ارسال می شد.

سیدآبادی افزود: در این مسابقه 28 سازمان،موسسه، شرکت و حوزه های ستادی شهرداری تهران شرکت کردند.

وی در پایان گفت: امید که این مسابقه شرایط انس با آیات نورانی کلام وحی در باب زندگی را برای شرکت کنندگان فراهم کرده باشد./9598/202/ب2

ارسال نظرات