۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۵۰۰۰۵
رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم:

امنیت امروز کشور مرهون تدابیر رهبر است/ باید قدر نعمت ولایت را بدانیم

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم با بیان این که امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون تدابیر ولایت فقیه هستیم و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، گفت: اگر مسأله مهم اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب در جامعه نهادینه شود، فشار استکبار کارساز نخواهد بود.
حجت الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با دهه ولایت به تبعیت از ولایت تأکید کرد و گفت: ما باید فلسفه شرایط امروز کشور را درک کنیم که با وجو همه تلاش ها برای نا امن کردن آنچه از سوی مستکبران و از سوی خودفروخته هایی که در قالب گروه های تروریستی شکل گرفته اند، انجام می شود، امنیتی پایدار در کشور وجود دارد.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم اظهار داشت: امنیت ایران در حالی است که در کشورهای همسایه و حتی در برخی کشورهای اروپایی ناامنی وجود دارد؛ کشورهای همسایه ایران امنیتشان پایدار نیست و امنیت آن ها در اختیار دولت های استکباری است که هرگاه بخواهند این امنیت را از بین می برند.

وی تأکید کرد: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون تدبیر ولایت فقیه هستیم و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و خدای را شاکر باشیم که ایران از نعمت ولایت برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم ابراز داشت: هر میزان که از ولایت تبعیت پذیری داشته باشیم امنیت کشور نیز بیشتر خواهد بود؛ در مقابل عدم تبعیت از ولایت به امنیت کشور ضربه وارد می کند.

وی تصریح کرد: از پیامدهای سرپیچی از امر ولی، افتادن در دام توطئه های استکبار  است؛ در صورتی که از ولایت فقیه غافل شویم، از این سد و دژ محکمی که خدا نسیب مردم ایران کرده محروم می شویم.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم ادامه داد: از دیگر آثار سرپیچی از امر ولی این است که کشور در انحصار افرادی قرار می گیرد که سعادت مملکت ما را نمی خواهند و پیامد آن حاکمیت لیبرالیسم جنایتکار است.

وی افزود: غرب جنایت کاری است که از وحشی ترین رژیم جهان حمایت می کند؛ همچنین در جریان فاجعه منا که 477 حاجی ایرانی و حدود 7 هزار حاجی مسلمان کشته شدند، هیچ اعتراضی نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم بیان داشت: اگر ما این مسأله مهم اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم، هیچ گاه مورد فشار کشورهای استکباری قرار نمی گیریم و استقلال خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: از نظر اقتصادی نیز عمق نجات راهبردی یک کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است که از آن فاصله گرفته ایم و مسأله قاچاق یک مسأله جدی است که پیامد آن از بین رفتن تولید و کارخانه های داخلی است./840/ت302/ی

ارسال نظرات