۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۵۰۳۸۴
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره تبلیغ بین الملل در اربعین حسینی

حجت الاسلام موسوی از برگزاری دوره تبلیغ بین الملل در اربعین حسینی برای طلاب مدارس سفیران استان در جهت فعالیت های تبلیغی در اربعین حسینی خبر داد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سید جعفرموسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تبلیغ بین الملل در اربعین حسینی اظهار داشت: این دوره از 25 تا 26 شهریورماه و زیرنظر ستاد اربعین کشور و با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در سه بخش «روایت‌گری چند رسانه‌ای»، «تبلیغ چهره به چهره» و «تبلیغ کودک و نوجوان» در این مدرسه برگزار شد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز به حضور ۷۰ طلبه از مدارس سفیران هدایت سراسر استان در این طرح اشاره و گفت: این طلاب با هدف استقرار در مسیرهای پیاده روی از جنوب عراق تا کربلا از ۲ تا ۲۲ صفر آموزش داده می‌شوند که باید متأهل و از جنبه تحصیلی سطح ۲ حوزه را به پایان رسانده و به زبان عربی تسلط کامل داشته باشند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مبلغان اربعین حسینی در دوره زمانی ۸ روزه به کشور عراق اعزام خواهند شد، ابراز داشت: این مبلغان در مسیرهای بصره تا نجف، ناصریه تا نجف، بغداد تا کربلا و نجف تا کربلا به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دوره دوم آموزش تبلیغ بین‌الملل، دهه دوم محرم در اهواز برگزار می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه ایام اربعین فرصتی برای تبلیغ در سطح بین‌الملل است، با آموزش طلاب می‌توان مباحث اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع را به مناطق دیگر جهان صادر کنیم.

وی به حضور زائران از کشورهای متعدد جهان در اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: در بحت روایت‌گری چند رسانه گروه‌های طلاب کشور در حال گذراندن دوره های آموزش هستند تا آموزه‌های فرهنگ عاشورا را به زبان‌های اردو، فرانسه، ایتالیا، انگلیسی و عربی برای زائران تبیین کنند که دوره آموزش زبان عربی در خوزستان برگزار خواهد شد./302/9456/ب1

ارسال نظرات