۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۵۰۵۴۶
در چهارمین جشنواره بین المللی امام علی مطرح شد؛

«ما ادراک علی»؛ کتابی که مورد تمجید رهبر انقلاب و آیت‌الله سیستانی قرار گرفت

استاد دانشگاه نجف گفت:‌ کتاب «ما ادراک علی» با استقبال زیاد حضرت آیت الله سیستانی مواجه شد، تا جایی که ایشان این مکتوب را به عنوان بهترین متن نگارش شده در حوزه امام علی(ع) معرفی کردند همچنین در ایران نیز این مکتوب از سوی حضرت آیت الله خامنه ای مورد استقبال قرار گرفت.
امام علی(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صلاح مهدی فرطوسی، استاد برجسته دانشگاه نجف پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۹ شهریور در چهارمین جشنواره بین المللی امام علی(ع) پژوهان در محل پژوهشگاه علوم انسانی و فرهنگی، گفت: کرامت امیرمومنان(ع) بسیار بالا است و شهر نجف نیز به برکت وجود علمای علوی زنده است.

وی افزود: نخستین بار نبود که در عید غدیر پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) را به امت خود توصیه کرد، بلکه پیش از آن نیز در دعوت به اسلام و برخی از غزوات به ایشان اشاره مستقیم کرده بودند.

استاد برجسته دانشگاه نجف با اشاره به توجه سازمان ملل متحد به شخصیت امام علی(ع)، بیان داشت: سازمان ملل با بررسی شخصیت وجودی امام اول شیعیان، ایشان را به عنوان بهترین زمامدار بشریت معرفی کرد.

وی درباره یکی از مکتوبات خود با نام «ما ادراک علی»، ابراز داشت: این کتاب با استقبال زیاد حضرت آیت الله سیستانی مواجه شد، تا جایی که ایشان این مکتوب را به عنوان بهترین متن نگارش شده در حوزه امام علی(ع) معرفی کردند. در ایران نیز این مکتوب از سوی حضرت آیت الله خامنه ای مورد استقبال قرار گرفت.

فرطوسی در پایان گفت: امیدوارم در سایه ولایت امام علی(ع)، جهان در صلح و آرامش به سر ببرد./202/856/ب1

ارسال نظرات