۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۵۰۵۸۲
امام جمعه فردوس:

ولایت فقیه ادامه ولایت رسول الله و ائمه اطهار است

امام جمعه فردوس با بیان اینکه ما بر نعمت جانشینی پیامبر(ص) شاکر هستیم و این ولایت فقیه جمهوری اسلامی ایران در ادامه ولایت رسول الله(ص) و ائمه اطهار است، گفت: اگر کسی با ولایت فقیه زاویه داشته باشد به طور قطع موجب رضای پیامبر (ص) و اهل بیت نخواهد بود.
امام جمعه فردوس

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: با انتصاب امام علی (ع) به عنوان جانشین بعد از پیامبر (ص) در روز عید سعید غدیرخم دین کامل و راه پیامبر (ص) به وسیله امام علی (ع) و اولادشان تا آخر عمر تضمین شد.

وی تصریح کرد: هیچ پیامبری امت خود را بعد از خود بدون سرپرست رها نکرده است و به طور قطع نیز پیامبر اکرم (ص) که خاتم الانبیا و افضل تمام پیامبران است امت خود را تنها نگذاشته است.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه ما بر نعمت جانشینی پیامبر (ص) شاکر هستیم و این ولایت فقیه جمهوری اسلامی ایران در ادامه ولایت رسول الله (ص) و ائمه اطهار است، ادامه داد: اگر کسی با ولایت فقیه زاویه داشته باشد به طور قطع موجب رضای پیامبر (ص) و اهل بیت نخواهد بود.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مومنان در روز عید غدیرخم به دیدار یکدیگر بروند و دست هم را بگیرند و با هم عقد اخوت ببندند، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر بعد از انتصاب امام علی (ع) فرمودند حاضران به غایبان پیام غدیر را برسانند و پدران نیز به فرزندان خود غدیر را آموزش دهند./303/880/ب1

ارسال نظرات