۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۵۱۸۷۰
در تیپ پیاده امام صادق بوشهر؛

نشست «کتابخوان دفاع مقدس» در جمع مدافعان حرم برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست کتابخوان ویژه دفاع مقدس با همت معاونت فرهنگی تیپ پیاده امام صادق(ع) و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در نمازخانه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر و در جمع مدافعان حرم برگزار شد.
 نشست کتابخوان دفاع مقدس در جمع مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست کتابخوان ویژه دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی تیپ پیاده امام صادق(ع) و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر امروز در نمازخانه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر و در جمع مدافعان حرم برگزار شد.

سید علی هاشمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در ابتدا ضمن تبریک این ایام  گفت: هفته دفاع مقدس هفته ای است که یادآور دلاوری ها و رشادت های همه عزیزانی است که در دفاع از حریم ولایت، و ارزشها و مرزها و پاسداری از مکتب اهلبیت خون خود را اهدا کرده‌اند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در ادامه ضمن ادای احترام به شهید احمدی جوان به عنوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر گفت: موجب افتخار است که در جمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) حضور داریم که توفیق مقابله با دشمن اسلام و قرآن و دین و مکتب در سوریه را داشته اند.

مدیر کل کتابخانه های استان خاطر نشان کرد: تاکنون دو نشست در استان با موضوع دفاع مقدس برگزار شده است که مایه مباهات است.

وی افزود: افق و نگاه ما به بیانات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشانده به دغدغه های ایشان در بحث کتابخوانی است که فرموده اند: من هر زمانی که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان می افتم، قلباً غمگین و متاثر می شوم.

هاشمی با اشاره به تاثیر سپاه در نهادینه کردن امور مختلف در جامعه، گفت: نفوذ سپاه در جامعه کم نیست و باور مردم به سپاه قابل توجه است و سپاه در حوزه کتب و کتابخوانی و دانش افزایی برنامه های متعددی دارد که این همان لبیک گویی به ندای رهبری است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت شناساندن ابعاد مختلف دفاع مقدس، بخش ویژه دفاع مقدس را در تمام کتابخانه ها راه انداری کرده ایم که با منابع به روز پاسخگوی مراجعان محترم و علاقه مند به این حوزه هستیم./203/833/ب1

ارسال نظرات