۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۴۵۲۲۵۰
عضو هیأت‌ مدیره جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت:

میوه‌ ایثار و مقاومت در کشورهای اسلامی خود را نشان می‌دهد

عضو هیأت‌ مدیره جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت انقلاب اسلامی همچون شجره طیبه در کشورهایی مانند یمن، بحرین، عراق، سوریه موجی ایجاد کرده است که میوه‌های خود را نشان می‌دهد.
شاکری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی شاکری عضو هیأت‌ مدیره جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، امروز در نشست خبری اعلام رسمی فعالیت جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت‌های بسیار زیادی را در کشور ما آزاد کرد و زمینه‌ساز این موضوع شد که خداباوری، توحید و عدالت‌خواهی و تحول دغدغه امروز انسان شده و بر قلب‌ها حکومت کند.

وی افزود: وقتی شخصی همچون شیخ زکزاکی تحت تأثیر انقلاب اسلامی 12 میلیون شیعه را به جهان اسلام تحویل می‌دهد نشان از آن دارد انقلاب به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب مکتب آزادگی و مقاومت را به دنیا صادر کردند.

عضو هیأت‌ مدیره جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، با اشاره به اینکه این فرهنگ مقاومت و ایثار است که سبب شده باگذشت 60 سال رژیم اشغالگر قدس نتواند در مقابل عظمت قدرت مقاومت جمعیت حزب‌الله لبنان کاری از پیش ببرد، عنوان کرد: امروز حزب‌الله لبنان با همین فرهنگ ایثار و مقاومت رژیم صهیونیستی را به چالش می‌کشد.

شاکری افزود: امروز فرهنگ ایثار و مقاومت انقلاب اسلامی همچون شجره طیبه در کشورهایی مانند یمن، بحرین، عراق، سوریه موجی ایجاد کرده است که میوه‌های خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهداف شکل‌گیری جمعیت ایثار و مقاومت، خاطرنشان کرد: در جامعه ما بسیاری از مطالبات متوجه دستگاه‌های اجرایی و رسمی کشور می‌شود در حالکیه بودجه آنها محدود است اگر نقش سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را فعال کنیم می‌توانند با آورده و سازمان‌دهی آن پاسخگویی مطالبات در سطح گسترده باشند./807/202/ب3

ارسال نظرات