۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۵۲۵۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

مبلغان، حافظ شریعت در مناطق تحت نفوذ اسلام هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: به طور قطع غفلت ما مبلغان در امور فرهنگی، تهدیدزا و هزینه‌دار است، مبلغان حافظ دین و شریعت در مناطق تحت نفوذ اسلام هستند.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص)، امروز در نشست آموزشی مبلغان راهیان نور که در حسینیه سپاه سیدالشهدا برگزار شد، گفت: مبلغان وظیفه دارند که مردم از پرستش طاغوت پرهیز داده و آنان را به سوی دین هدایت کنند.

وی افزود: در اساسنامه سپاه پاسداران مشخص شده است که مبلغان حافظ دین و شریعت در مناطق تحت نفوذ اسلام هستند بنابراین باید نقش و اثرگذاری کار شما برای مردم قابل لمس باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به نامه امام راحل به گورباچف، عنوان کرد: اگر ما پیرو پیامبر(ص) هستیم باید به روش ایشان عمل کنیم امام برای اسلام انقلاب و آن را در کشور ما برقرار کردند حال ما باید از خود بپرسیم آیا برای گسترش آن کاری کردیم.

حجت‌الاسلام گواهی با اشاره به ضعف تبلیغات در امور دینی، اظهار داشت: امروز ما در موضوعات دینی با ضعف تبلیغاتی مواجه هستیم طوری که حتی رسانه ملی هم نسبت به آن بی‌توجه است.

وی با اشاره به اینکه غفلت ما مبلغان دینی در عرصه‌های مختلف فرهنگی سبب شده که فرصت‌ها به تهدید تبدیل شود، بیان داشت: در راهیان نور اگر مسائل فرهنگی را فراموش کرده یا نسبت به آن غافل شویم با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) حضور و اعزام کارشناسان دینی در راهیان نور را امری ضروری دانست و گفت: امروز عدم حضور مبلغان دینی در مدارس موجب ایجاد خلأ شده است یا در مراکز مشاوره فساد به بار آمده است درحالی‌که حضور مبلغان سبب جلوگیری از انحراف و عامل هدایت مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام گواهی افزود: امروز دشمن با برنامه پیش‌آمده است بنابراین ما باید الگوسازی کنیم، چرا امروز در مناطق مرزی زبان انگلیسی یا خدمات پزشکی از سوی برخی عوامل رایگان آموزش داده می‌شود یا از زنان برای ارائه خدمات ابزاری استفاده می‌شود این زنگ خطر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع غفلت ما مبلغان در امور فرهنگی، تهدید زا و هزینه‌دار است، بنابراین تلاش کنیم که تبلیغ ما در امور فرهنگی سبب رشد اشخاص شود و در این مسیر هراس به خود راه ندهیم./202/807/ب1

ارسال نظرات