۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۵۳۸۱۷

آیین افتتاحیه سال تحصیلی دانشکده صدا و سیما قم برگزار شد

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشکده صدا و سیما قم با حضور مدیران، مسؤولان و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.
دانشکده صدا و سیمای قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، امروز مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشکده صدا و سیما قم با حضور مدیران، مسؤولان و دانشجویان این دانشکده در سالن آمفی تئاتر این مرکز تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

سید علی محمد آذربخش، معاون آموزش و پرورش این دانشکده در ابتدای این مراسم به توضیح آیین‌نامه آموزشی دانشکده پرداخت و خاطرنشان کرد: دانشکده قم به لحاظ سازمانی و تشکیلاتی یکی از دانشکده‌های صدا و سیما است از این رو تابع تمام قوانین و مقررات این سازمان است.

سخنران دوم این مراسم حجت الاسلام عبدالله متقی زاده، معاونت دانشجویی و فرهنگی با بیان این که اخلاص رمز و راز ماندگاری قیام اباعبد الله بود خاطرنشان کرد: فعالیت در رسانه بسیار مهم و تأثیرگذار است چرا که فرهنگ حسینی با هنر دانشجویان بقا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: امروز روزی است که باید امام حسین(ع) را یاری دهیم. زیرا امروزه جهان کفر و استکبار‌ کمر همت بر نابودی دین بسته است به گونه‌ای که با ایجاد داعش بدترین جلوه را از چهره اسلام نشان می‌دهند لذا ضروری است تا دانشجویان بپاخیزند و با هنر چهره زیبای اسلام را به جهانیان نمایان کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده صدا و سیما قم اخلاص در عمل، برنامه‌ریزی درست در جمیع جهات و ایمان به هدف را لازمه پیروزی در برابر استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: ما در حد توان در این راه دانشجویان صدا و سیما را کمک خواهیم کرد.

در پایان این مراسم دکتر حسین گودرزی، رییس دانشکده صدا و سیما قم با شاره به جایگاه ساختارسازی‌ها و نقش مهم این مسئله تأکید کرد: در مباحث مدیریتی سه رکن برنامه، ساختار و نیروی انسانی بسیار مهم است و خدا را شاکریم که هر سه رکن در دانشکده صدا و سیمای استان قم وجود دارد.

رییس دانشکده صدا و سیما قم برنامه و نیروی انسانی را در ذیل ساختار معرفی و خاطرنشان کرد: در جهان امروزی اگر ساختاری وجود نداشته باشد برنامه و نیروی انسانی فایده آنچنانی نخواهد داشت چرا که برنامه‌ها و نیروی‌های انسانی در ذیل ساختار‌ها است که اهمیت خود را نمایان می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های اسلامی و دانشکده دین دو ساختار ارزشمند سازمان صدا و سیما استان قم هستند و تولید ادبیات دین محور، تولید فیلم، تولیدفیلم‌نامه و تولید طرح و ایده به عنوان مهم‌ترین کارکرد و تأثیرات این ساختارها است.

گودرزی با بیان این‌که نیروی انسانی ظرفیتی بی‌بدیل در حوزه رسانه دین محور  است افزود: قریب به 84 درصد از فارغ التحصیلان این دانشکده جذب سازمان شده‌اند و بخش دیگر نیز در نهادهای دیگر همچون حوزه علمیه، مدرسه اسلامی هنر و مرکز پژوهش‌های اسلامی مشغول به فعالیت‌شده‌اند. /878/پ202/ی

 

ارسال نظرات