۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۵۴۰۷۷
آیت الله علما:

تفکر و عمل انقلابی پشتوانه محکمی برای اسلام و انقلاب است

آیت الله علما با اشاره به لزوم عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب، گفت: تفکر و عمل انقلابی پشتوانه محکمی برای اسلام و انقلاب است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه گذشته مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده های معظم و معزز شهیدان حسین علیخانی و اکبر نظری با حضور فعالان مذهبی و فرهنگی، طلاب و روحانیان، مسؤولان و عموم مردم در حسینیه موسی بن جعفر (ع) کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: اندیشه و سبک شهدای مدافع حرم تداوم مکتب و راه و رسم امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: شهدای مدافع حرم باشهادت و نثار خون خود مبانی و احکام اسلام را به جهان صادر می کنند.  

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: امروز شهدای مدافع با اسارت و شهادت خود واقعه عاشورا را رقم می زنند، هر قطره خون شهید درخت اسلام را پربارتر کرده و دشمنان اسلام را تضعیف خواهد کرد.

وی بیان داشت: واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) اسلام را احیا کرد و روحی تازه به مبانی  دین بخشید، شهدای مدافع حرم زمینه های صدور اسلام و ترویج مکتب ائمه معصومین علیهم السلام را فراهم کرده اند.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: مدافعان حرم در سوریه و عراق از آرمان ها و اهداف والای اسلام صیانت می کنند از این رو باید در نظام با تفکر و عمل انقلابی پشتوانه محکمی برای دین و انقلاب باشیم./202/857/ب1

ارسال نظرات