۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۵۰۱۵
معاون شهردار زنجان خبر داد؛

چاپ ۵ عنوان کتاب در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان

معاون شهردار زنجان به توزیع کتب آموزشی در بین کودکان اشاره کرد و گفت: در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت نیز پنج عنوان کتاب در ۵ هزار نسخه در قالب خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و غیره منتشر شده است.
ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شهرداری زنجان، سید سعید صفوی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با بیان اینکه سال 95 را با شعار «زنجان میزبان مهربان» و دعوت از همه مردم برای آشنایی با ظرفیتهای گردشگری استان آغاز کردیم، اظهار داشت: تاثیر این اقدام را در جذب گردشگر می‌توان از نهادهای متولی امر گردشگری جویا شد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری زنجان با اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه حقوق شهروندی توانست پس از علوم پزشکی و خدمات درمانی رتبه دوم را کسب کند، تصریح کرد: برگزاری همایشها و سمینارهای شهروندی با عناوین مختلف از جمله آنها است.

معاون شهردار زنجان با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت مستمر برای بانوان ابراز کرد: این کلاسهای آموزشی در مجموعه تفریحی فرهنگی پارک بانوان برگزار می‌شود.

وی به توزیع کتب آموزشی در بین کودکان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت نیز پنج عنوان کتاب در 5 هزار نسخه در قالب خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و غیره منتشر شده است.

صفوی به استفاده از ظرفیت ماه رمضان در قالب آموزه‌های دینی و آموزشی برای شهروندان با موضوع "10 شب 10 مسجد" اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاههای مختلف با موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از دیگر اقدامات در حوزه مذکور است.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای اعلامی میزان خشونت در زنجان بالا گزارش شده است، بیان کرد: به منظور تعدیل در موضوع خشونت از ظرفیتهای ایام مذهبی و مناسبتهای مختلف از جمله گذرهای فصلی استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با تاکید بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با 15 شهر کشور به منظور استفاده از تولیدات فرهنگی و هنری و جلوگیری از انجام هزینه‌های هنگفت در این بخش عنوان کرد: شهرداری در فضای مجازی نیز یکی از فعالترین دستگاهها در حوزه ترویج حقوق شهروندی است./907/102/ب2

ارسال نظرات