۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۵۵۶۹۳
امام جمعه سردشت دزفول:

مقاومت تنها راهکار پایان بخش بحران سوریه است

امام جمعه سردشت دزفول با بیان این که اجلاس لوزان تنها برای وقت کشی است، گفت: پایان بخشی به بحران سوریه تنها با مقاومت و نبرد با آمریکا، آل سعود و داعش است.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بحران سوریه و نشست های مختلف سیاسی از جمله نشست لوزان در جهت یافتن راه حل به منظور پایان دادن به بحران موجود ابراز داشت: آمریکای جنایتکار این نشست ها را برای فریب و وقت کشی برگزار می کند؛ بنابراین مشکلات سوریه تنها با مقاومت و جنگ در برابر آمریکا، آل سعود جنایتکار و داعش خود ساخته مستکبران حل خواهد شد.

امام جمعه سردشت دزفول گفت: تنها راهکار جهان اسلام برای مقابله جدی با تکفیری ها، اتحاد و پیروی محض از رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت موضع گیری جمهوری اسلامی ایران نسبت به راه حل اوضاع سوریه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود به حمایت نظام اسلامی از سوریه تأکید کرده است.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به اینکه مردم سوریه در انتخاباتی آزاد رییس جمهور خود را انتخاب کرده اند، گفت: همان گونه که آمریکای جنایتکار و غربی های مدعی دموکراسی حق دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی دهند، آنان هم نباید به سبب مخالفت با بشاراسد، انتخابات مردمی سوریه را قبول نداشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول با اشاره به نقش علما و اندیشمندان جهان اسلام و رسالت خود نسبت به فراهم کردن زمینه شکست تکفیری ها افزود: رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و برخی از علمای اهل سنت در این باره موضع گیری کرده اند اما انتظار ما به از علمای اهل سنت صدور فتواهای لازم علیه تکفیری ها به منظور جلوگیری از فساد و یکه تازی آنها است./9466/302/ب3

ارسال نظرات