۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۵۵۹۶۸
حجت الاسلام والمسلمین احمدی خبر داد؛

همکاری مؤسسات تبلیغی عراق با کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در نشست خبری کارگروه تبلیغ و نماز این کمیته، با تبیین فعالیت های این کارگروه، از همکاری و تعامل مؤسسات و نهادهای تبلیغی عراق با ستاد مرکزی اربعین خبر داد.
حجت الاسلام احمدی اربعین کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین صبح امروز در اداره اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

این نشست خبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و حجت الاسلام احمد شرفخانی مسؤول کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: سال جاری با استفاده از تجارب سال های گذشته در حوزه تبلیغ، اقدام به تشکیل کاگروهی با همکاری سازمان ها و نهادهای تبلیغی کشور کرده ایم.

مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین ابراز داشت: این کارگوره تبلیغی در ماه های اخیر کارهای بسیار خوبی انجام داده است که از برخی آثار آن تا به حال رونمایی شده است.

وی ادامه داد: بخش های ویژه ای همانند بخش بانوان و کودک ایجاد شده که زیر نظر کارگروه تبلیغ و نماز قرار دارد؛ باید توجه داشت که موضوع نماز یک بحث محوری و مهم در جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی در پایان خاطرنشان کرد: مؤسسات و نهادهای تبلیغی کشور عراق نیز با این کارگروه همکاری هایی داشته و خواهند داشت تا جریان عظیم اربعین هر چه بهتر برگزار شود.

گفتنی است که در پایان این نشست خبری از کتاب برنامه آموزشی و محتوایی ویزه مبلغان اربعین رونمایی شد./840/پ202/ی

ارسال نظرات