۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۵۶۵۷۴
امام جمعه موقت اصفهان:

خواست استكبار از ايران، نوكري كردن براي آمريكا همچون آل‎‌سعود است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اين‎‌كه استكبار به جز از دست دادن دين از ملت ايران راضي نمي‎‌شود، گفت: خداوند در قرآن مي‎‌فرمايد يهود و نصارا از تو راضي نمي‎‌شوند مگر اين‎‌كه تمام ارزش‎‌ها را كنار بگذاريد و تابع و نوكر حلقه به گوش آنان باشيد، همچون آل‎‌سعود كه اكنون اين‎‌گونه است.
حجت الاسلام ميردامادي، امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در اصفهان، حجت‎‌الاسلام والمسلمين سيدمجتبي ميردامادي در خطبه‎‌هاي اين هفته نماز جمعه اصفهان كه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار شد، گفت: اشتباه است كه مسؤولان ما فكر كنند كه با ارتباط با آمريكا مي‎‌توانند مشكلات را حل كنند، رهبر معظم انقلاب اين نكته را بارها فرموده‎‌اند، نهايت جهل و ناداني است كه مي‎‌شود با ارتباط با آمريكا كاري را پيش برد.

وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‎‌اند كه اگر بحث هسته‎‌اي حل شود، مشكل موشك را جلو مي‎‌آورند و اگر مشكل موشك را حل كردند بحث حمايت از مقاومت را پيش مي‎‌آورند و اگر بحث از مقاومت را تسليم شديم، موضوع دخالت دين در حكومت را مطرح مي‎‌كنند.

امام جمعه موقت اصفهان با تأكيد بر اين‎‌كه آمريكا و اسرائيل از ما جز نوكري و بردگي چيز ديگري را طلب نمي‎‌كنند، اظهار كرد: خداوند در قرآن مي‎‌فرمايد يهود و نصارا از تو راضي نمي‎‌شوند مگر اين‎‌كه تمام ارزش‎‌ها را كنار بگذاريد و تابع و نوكر حلقه به گوش آنان باشيد، همچون آل‎‌سعود كه اكنون اين‎‌گونه است.

وي بيان كرد: در آيه‎‌اي ديگر خداوند متعال مي‎‌فرمايد كه غير از خودتان را دوست نگيريد كه اينان علي‎‌الدوام در سخنانشان بدي و دشمني مشخص است، شما آنان را دوست داريد و مي‎‌خواهيد كه با آنان كنار بياييد اما آنان شما را دوست ندارند.

حجت‎‌الاسلام والمسلمين ميردامادي با انتقاد از سخنان وزير بهداشت، ابراز كرد: پيش از اين سخنان من نسبت به وزير بهداشت خوشبين بودم و از كارهايشان تقدير مي‎‌كردم، اما در سخنان خود در جمع روانپزشكان سخنان نابه‎‌جايي بر زبان آورد، دولت يكي از شعارهايش انتقادپذيري بود، اگر امام جمعه‎‌اي به آنان انتقاد كرد اگر درست بود بپذيريد و اگر اشتباه بود بايد توجيه كنيد، شما خود مقابل آرامش هستيد، نه به امام جمعه رحم مي‎‌كنيد و نه به مجلس و نه به مداحان احترام مي‎‌گذاريد.

وي گفت: وظيفه امام جمعه و مجلس بيان انتقادات است، همه ما وظيفه داريم، رهبر معظم انقلاب فرمودند حتا نسبت به من هم انتقاد كنيد، انتقاد سازنده كه چيز بدي نيست، اگر انتقاد سازنده باشد بايد پذيرفت، اميدواريم همه ما در مسير صحيح و صراط مستقيم قرار بگيريم، از الان به جاي حل مشكلات به فكر انتخابات نبايد باشند.

وي با اشاره به سالروز تأسيس سازمان ملل گفت: هيچ‎‌كس اميدي به دادخواهي از اين سازمان ملل ندارد، سازمان ملل خفته و مرده است، قريب به دو سال است شبانه‎‌روز آل‎‌سعود جنايت‎‌كار بمب بر سر مردم مي‎‌ريزند اما آنان خفقان گرفته‎‌اند و صدايي از آنان در نمي‎‌آيد، آنان كافر هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بيان اين‎‌كه آل‎‌سعود قريب به ده هزار نفر را به خاك و خون كشيده‎‌اند و نه به مراسم عزاداري و نه به مراسم عروسي رحم كرده‎‌اند، ادامه داد: سازمان ملل آنچنان خواب است كه گويا مرده است، امام خميني(ره) مي‎‌فرمايند سازمان ملل مجري و پيش‎‌برنده اهداف ابرقدرت‎‌ها است و بنابراين ما بايد متكي به خودمان باشيم و اگر قدرت نداشته باشيم و ديگران به ما حمله كنند فكر نكنيد سازمان‎‌هاي دست‎‌نشانده آمريكا از ما حمايت كنند.

وي خاطرنشان كرد: خداوند مي‎‌فرمايد آن‎‌جه از تجهيزات جنگي در برابر دشمنان مي‎‌توانيد فراهم كنيد و به ديگران اتكا نداشته باشيد كه اگر يك روزي آنان به ما حمله كردند، اجازه ندهيم كه شب بشود و آنان را عقب برانيم و نگذاريم كه به كشور ما حمله كنند.

حجت‎‌الاسلام والمسلمين ميردامادي با تسليت شهادت امام سجاد(ع) ابراز كرد: درباره شهادت ايشان دو قول هست، ايشان در بدترين شرايط و در سخت‎‌ترين شرايط از افشاگري دست برنداشت، در مجلس يزيد خطبه خواند و خود و اهل‎‌بيت(ع) را معرفي كرد و مردمي كه ده‎‌ها سال ضد علي(ع) بودند، فرياد ضجه و زاري‎‌شان در مجلس يزيد بلند شد، امام سجاد(ع) در ابعاد گوناگون الگوي ما هستند./201/914/ب1

ارسال نظرات