۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۵۶۶۹۸
آیت الله اعرافی خبر داد؛

شورای عالی حوزه به مراکز فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی مجوز رسمی می دهد

مدیر حوزه های علمیه کشور از تصویب شواری گسترش مجوز فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در شورای عالی حوزه های علمیه کشور خبر داد.
 آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، امروز اول آبان ماه در حاشیه دیدار اعضای کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، از تصویب شواری گسترش مجوز فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در شورای عالی حوزه های علمیه خبر داد.

وی افزود: در جلسه ای که شب گذشته 30 مهرماه با حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه برگزار شد، طرح اولیه مجوز فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای مطرح شد که کلیات این طرح به تصویب اعضای شورای عالی حوزه رسید و قرار شد که جزئیات آن مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گیرد.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: پیش از این شورای گسترش مراکز علمی، تخصصی و مدارس و شورای گسترش فعالیت های پژوهشی و مجلات داشتیم که طرح شورای گسترش مراکز فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی به این مباحث اضافه شد و از این پس حوزه می تواند به این مراکز مجوز رسمی بدهد.

وی ادامه داد: در این طرح تصویب شد که شورای عالی حوزه بتواند به طلاب، روحانیون و دانش آموختگان حوزه مجوز رسمی فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی بدهد./917/پ202/ج

ارسال نظرات