۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۵۷۰۶۰
معاون استاندار ایلام مطرح کرد؛

ضرورت همکاری شهرداری تهران با ستاد اربعین استان ایلام در راستای خدمت به زوار

معاون استاندار ایلام گفت: به منظورآمادگی بیشتر و همچنین فراهم کردن زیرساخت های اربعین در استان از شهرداری تهران انتظار می رود در توسعه زیرساخت های حمل و نقل، اسکان و خدمات دهی به زوار در ایام اربعین همکاری لازم را با ستاد اربعین استان داشته باشد.
پیاده روی اربعین

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، دیروز در دیدار با معاون شهرداری منطقه ۵ تهران و هیئت همراه اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می شود اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد لذا ضروری است تا دستگاه های همکار در این همایش عظیم با آمادگی بیشتری حضور یابند و کما فی السابق منشاء خدمات ارزنده ای باشند.

وی با تقدیر از خدمات ادوار گذشته شهرداری منطقه ۵ تهران در مهران ابراز داشت: به منظورآمادگی بیشتر وهمچنین فراهم کردن زیرساخت های اربعین در استان از شهرداری تهران انتظار می رود در توسعه زیرساخت های حمل ونقل، اسکان و خدمات دهی به زوار در ایام اربعین همکاری لازم را با ستاد اربعین استان داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری و جانشین ستاد اربعین استان بیان کرد: ستاد اربعین استان از تجارب ارزنده شهرداری در خصوص مدیریت فنی پارکینگ های موجود بخصوص پارکینگ بزرگ اربعین و برکت، نظافت و پاکسازی و ارائه خدمات مطلوب به زوار و محل استقرار موکب ها بهره گیری می کند./879/102/ب2

ارسال نظرات