۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۵۷۴۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مهم‌ترین هدف دشمنان از اجرای پروژه نفوذ تغییر دیدگاه‌ها و اعتقادات ملت ایران است

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: مهم‌ترین هدف دشمنان از اجرای پروژه نفوذ تغییر دیدگاه‌ها و اعتقادات اصیل ملت ایران نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع پاسداران سپاه تبریز با بیان این‌که یکی از توطئه‌های دشمنان نفوذ در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی ملت ایران است، اظهار داشت: جلوگیری از نفوذ دشمن هوشیاری مدیران و بصیرت مردم را می طلبد.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به نفوذ غرب در سبک زندگی ملت ایران هشدارهای لازم را ارایه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اکنون نفوذ دشمن از تهدیدهای بزرگ برای ملت و نظام اسلامی بوده و تجاوز نظامی در مقابل نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن اهمیت کمتری دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که آمریکا دست از دشمنی با نظام اسلامی، ایران و مردم برنداشته و برنخواهد داشت، ادامه داد: عده ای که احساس می کنند دوران پسابرجام دیگر مبارزه با آمریکا بی معناست، این عده بدانند که برجام بهترین زمینه و بستر برای نفوذ دشمن در بدنه انقلاب است.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین هدف دشمنان نظام اسلامی ایران از اجرای پروژه نفوذ تغییر دیدگاه‌ها و اعتقادات اصیل ملت ایران نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اگر باورهای مردم عوض شود، رفتارها عوض می شود و در نهایت شاهد دست دادن با شیطان بزرگ خواهیم بود.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که نخبگان و خواص جامعه رسالت خطیری برای مقابله با توئطه نفوذ دشمن بر عهده دارند، افزود: برجام نباید به زمینه و فرصتی برای نفوذ دشمن در کشور تبدیل شود و همه باید با حفظ هوشیاری و کسب بصیرت، از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کنند.

وی با بیان این‌که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه نقشه های دشمنان را بی اثر می کند، تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای فارسی‌زبان و هزاران سایت اینترنتی به دنبال ترویج اشرافی‌گری و کاهش روحیه انقلابی گری و حماسی جوانان ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که خطر تغییر باورها جدی است، افزود: اگر نسبت به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشیم، فتنه‌های جدید دشمنان با موفقیت همراه خواهد بود، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت ولایی هستیم./935/202/ب2

ارسال نظرات