۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۵۸۰۷۷
نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد؛

ضرورت مقابله با نفوذ فرهنگی و سلطه اقتصادی دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان البرز مقابله با نفوذ فرهنگی و سلطه اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات مردم ایستادگی ملت ایران در مقابل نفوذ فرهنگی، سلطه اقتصادی و فشارهای سیاسی آمریکا است.
حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، خطیب جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر،  با دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی، اظهار داشت: ما در آستانه روز سیزدهم آبان قرار داریم و با توجه به افزایش توطئه‌های استکبار جهانی به ویژه سران کاخ سفید، لازم است بار دیگر اتحاد و همدلی ملت ایران به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: در روز سیزدهم آبان جوانان ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی گامی مهم در راستای افشای جنایات آمریکا و معرفی بهتر ذات اصلی این کشور برداشتند.

خطیب جمعه کرج تصریح کرد: به همین دلیل است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از تسخیر لانه‌ جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد فرمودند و لازم است که این حماسه هر سال با حضور بیشتر مردم و باشکوه‌تر از قبل یادآوری شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی سیزدهم آبان گفت: مردم ما در این روز بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های ظالمانه دشمنان خارجی نظام، استکبار جهانی و به ویژه آمریکایی‌ها بیان کرده و امسال رساتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مسأله استکبارستیزی تأکید کرد: این مهم در برنامه ششم توسعه است و باید حمایت از برنامه مستضعفان به خوبی پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین به نحوه شهادت شهید فهمیده پرداخت و افزود: روح انقلابی و ایثارگری در میان نوجوانان باید زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی تصریح کرد: حفظ آرمان‌های دفاع مقدس یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی در بین مردم نهادینه شود و روح ایثارگری باید در میان نوجوانان و جوانان زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با توطئه و دسیسه‌چینی در نظر دارند تا به اهداف خود دست پیدا کنند تأکید کرد: باید هوشیاری و ‌غیرت دینی را در مقابل توطئه‌های دشمنان مد نظر داشته باشیم چرا که این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه باید به مسأله استکبارستیزی به خوبی پرداخته شود و اگر این مهم مورد توجه نباشد و در جامعه به آن پرداخته نشود مسیر انقلاب کج خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی همچنین به بیان مطلبی در یکی از روزنامه‌های اسراییلی در خصوص مفاهیم کتاب‌های درسی دانش‌آموز ایرانی پرداخت و بیان داشت: در این روزنامه اسراییلی نوشته ‌شده است برای دستیابی به توافقی سازنده با ایران باید مفاهیم شهادت‌طلبی از کتاب‌های درسی دانش‌آموزان ایرانی حذف شود زیرا در کتاب‌های درسی ایرانی درسی به نام رهبر کوچک وجود دارد.

وی همچنین به پاسخ آموزش ‌و پرورش در این خصوص اشاره کرد و تأکید کرد: این روش دشمن است که به دست خودی‌ها به اهدافش دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه مردم باید حرکات دشمن را به خوبی رصد کنند و حرکات دشمن را به خوبی زیر نظر داشته باشند گفت: مردم با رصد اقدامات سوم دشمنان در زمان مناسب می‌توانند این حرکات را خنثی ‌کنند و دست‌های خائنی که در داخل بخواهند برای دشمن کار کنند را قطع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود مقابله با نفوذ فرهنگی و سلطه اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات مردم ایستادگی ملت ایران در مقابل نفوذ فرهنگی، سلطه اقتصادی و فشارهای سیاسی آمریکا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه نیازمند مبارزه با استکبار در قالب زبانی و رفتاری هستیم، تأکید کرد: ملت ایران با تمام وجود در مقابل نفوذ فرهنگی و سلطه اقتصادی و فشارهای سیاسی آمریکا ایستاده است و با خائنانی که تلاش می‌کنند روابط با شیطان بزرگ را عادی جلوه دهند همراه نخواهند شد./907/102/ب2

ارسال نظرات