۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۵۹۱۲۸
آیت الله نوری همدانی:

13 آبان روز فریاد خروشان بر سر استکبار است

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه روز 13 آبان روز فریادهای خروشان بر سر ستکبار است، گفت: در این روز همه با قدم های استوار بر سر استکبار فریاد خواهیم زد و اجازه نخواهیم داد تا توطئه های آنها علیه جمهوری اسلامی عملی شود.
 حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که آبان ماه حوادث تاثیرگذار است، اظهار کرد: توجه به اتفاقات آبان ماه برای ما درس بزرگی به همراه خواهد داشت که یکی از این اتفاقات آغاز قیام امام خمینی(ره) در این ماه بوده است.

وی  فرهنگ امام خمینی(ره) را فرهنگ انبیا دانست و افزود: همانطور که انبیا برای اصلاح مردم آمدند و با مستکبران مبارزه کردند، امام خمینی(ره) نیز به مقاله با استکبار پرداختند و قیام کردند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخورد با مستکبران از پایه های انقلاب اسلامی محسوب می شود، تصریح کرد: ما هیچ وقت نمی توانیم با مستکبران سازشکارانه برخورد کنیم و نرمش داشته باشیم.

وی  با اشاره به فعالیت مثلث کفر، نفاق و صهیونیسم در جهان، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید همیشه هشیار باشند و با بیداری در مقبل دشمنان باستند و نقشه های شوم آن ها را خنثی سازند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با بیان این که روز 13 آبان روز فریادهای خروشان بر سر ستکبار است، گفت: در این روز همه با قدم های استوار  بر سر استکبار فریاد خواهیم زد و اجازه نخواهیم داد تا توطئه های آن ها بر علیه جمهوری اسلامی عملی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و روحیه جهادی، اظهار کرد: امروز شهدای مدافع حرم افتخاری برای ما محسوب می شوند که در برابر ظلم و استکبار سینه سپر کرده اند و از حق دفاع می کنند./858/پ202/ج

ارسال نظرات