۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۵۹۱۵۹
مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل:

شعار مرگ بر آمریکا قرآنی و راهبردی است

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل شعار مرگ بر آمریکا را قرآنی و راهبردی دانست و گفت: ضرورت دارد در این مسیر ارزنده و والا گام برداریم و غفلتی نسبت به این امر مهم و اساسی نداشته باشیم.
آمریکا

کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: ایادی استکباری همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند تا آن را محقق کنند.

وی تصریح کرد: ایادی استکباری می خواهند نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند که در این راستا از هر حربه ای بهره گیری می کنند و تلاش دارند.

مهربان با اشاره به روز 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان یک یوم الله که خاطرات ماندگاری از آن در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید در پاسداشت آن کوشا باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل افزود: وقایع روز 13 آبان نشانگر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ایادی استکبار جهانی است که همواره به دنبال سلطه گری هستند.

وی شعار مرگ بر آمریکا را قرآنی و راهبردی دانست و بیان داشت: ضرورت دارد در این مسیر ارزنده و والا گام برداریم و غفلتی نسبت به این امر مهم و اساسی نداشته باشیم.

مهربان تصریح کرد: نیاز است در برابر ایادی استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت شایسته ای داشته و همواره شعار مرگ بر آمریکا را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است ادا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا باید وجود داشته باشد که عدم تحقق آن عواقب ذلت باری برای ما به همراه خواهد داشت و باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: مدارس علمیه نقش بسزایی در ترویج تعالیم و ارزشهای والای انقلاب و دینی بر عهده دارند که نیاز است در این عرصه کوشا بوده و تلاش شایسته ای داشته باشیم.

مهربان تصریح کرد: باید در راستای پاسداشت روزهای مهمی مانند 13 آبان کوشا بوده و عزم شایسته ای در این مسیر داشته باشیم که ضرورتی اساسی و مهم است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از رهنمودهای امام راحل و رهبری و شهدا در امنیتی پایدار قرار دارد، گفت: نیاز است قدردان این نعمت بوده و پاسداری از ارزشهای انقلاب را صورت دهیم.

وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال توطئه آفرینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا اهداف و برنامه های خود را محقق کند که ضرورت دارد هوشیار و آگاه باشیم.

مهربان تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز تحکیم و ترویج ارزشهای والای نظام اسلامی است که با بصیرت والا می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل افزود: ایستادگی در برابر حربه های دشمنان از اصول اساسی است که باید در میدانهای علم و جهاد عزمی شایسته و والا داشته باشیم.

گفتنی است، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  همزمان با روز 13 آبان از مسجد امام رضا(ع) تا مصلای نمازجمعه آمل برگزار می شود./1314/302/ب2

ارسال نظرات