۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۵۹۲۶۱
سردار نقدی:

مبارزه با آمریکا را رها نخواهیم کرد/ افرادی که از مقاومت در برابر استکبار خسته شده اند کنار بروند

سردار نقدی با اشاره به خسته شدن بعضی در مقابله با استکبار جهانی گفت: کسانی که از این مبارزه خسته شده‌اند کنار بروند و اجازه دهند مردم کار خودشان را بکنند.
راهپیمایی13 آبان در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نقدی در مراسم راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این که شرط قبولی محبت اهل بیت برائت از دشمنان آنان است، اظهار کرد: خداوند شرط مستحکم‌تر کردن ارتباط انسان با خود را در قرآن فرموده است و اگر کسی به دنبال پیوند ناگسستنی با خداوند است باید با طاغوت مبارزه کند.

وی با اشاره به این که تمام وعده‌هایی که خداوند به انسان داده است عملی خواهد شد، افزود: ما شاهد این هستیم که در مسیر مبارزه با طاغوت ملت ایران هر روز به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است و روزی که ملت ایران در برابر رژیم آمریکا و شاه ایستاد دستش خالی بود و سلاح‌ها و حتی یک برگ روزنامه نداشت ولی توانست رژیم طاغوت را شکست دهد و آمریکایی‌ها را با لگد از کشور بیرون کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را الگویی برای مبارزه با استکبار بیان و تصریح کرد: امروز برخی می‌پرسند این مبارزه تا کی ادامه خواهد داشت؟ و ما تا کی باید سختی‌های مبارزه را به جان بخریم و پاسخ این افراد در قرآن توسط خداوند آمده است و حتی پیروزی‌هایی که ملت ایران در مبارزه با استکبار به دست آورده است گواه این موضوع است.

وی گفت: ملت ایران با دست خالی شاه و آمریکا را از کشور بیرون کرد و امروز پرچم ایران در سواحل مدیترانه به احتزاز در آمده است و این حرکت انقلاب بود که آمریکا و اسرائیل را در لبنان شکست داد و همچنین شکست‌های سهمگینی به آمریکایی‌ها در سرزمین نورانی یمن وارد ساخت و پرچم امریکا را در آنجا به احتزاز در آورده است.

نقدی با بیان این که امروز پیروزی‌هایی که برای انقلاب اسلامی به دست آمده است اجازه نمی‌دهد که ما راه مبارزه با استکبار را کنار بگذاریم، اظهار کرد: ما روزهایی که به شهرهایمان موشک و شیمیایی می‌زدند تسلیم نشدیم و چه حجتی وجود دارد که امروز که امریکایی‌ها نسبت به سال 57 با افول در قدرت‌های نظامی و سیاسی خود مواجه شده‌اند در برابرشان تسلیم شویم؟ امروز آمریکا یک کشور ورشکسته اقتصادی است.

وی ادامه داد: ما فراموش نکرده‌ایم روزی را که کارمندان سفارت برای کشور ما تسلیم می‌گرفتند ولی امروز وضعیت به گونه‌ای است که آمریکایی‌ها بیش از 37 سال است که می‌خواهند  انقلاب اسلامی نباشد ولی هست، و بیش از شش سال است که می‌خواهند نظام سوریه را بر اندازند ولی هر روز شکست تازه‌ای می‌خورند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به رشد روز افزون مؤلفه‌های قدرت ایران از سال 57 تاکنون تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به قطب پزشکی در جهان تبدیل شده است و پر شتاب ترین رشد سرعت علمی در جهان را به خود اختصاص داده است و وجود نیروهای مسلح مقتدر اجازه هیچ گونه توطئه افکنی توسط دشمنان را نمی‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب، بیان کرد: یک وجه اشتراکی که بین همه مفسدان اقتصادی چه در این دولت و چه در دولت‌های گذشته وجود دارد این است که همه آن‌ها طرفدار سازش و تعامل با آمریکا بودند و ما باید توجه داشته باشیم که اگر با آمریکا سازش کنیم دنیا به ما خواهد خندید.

وی ادامه گفت: تسلیم شدن در برابر آمریکا و سازش با آن خلاف عقل و خرد است و این پشت پا زدن به عزتی است که امروز اسلام در جهان پیدا کرده است.

سردار نقدی با اشاره به این که ما مبارزه با آمریکا را تا نابودی رژیم اشغالگر قدس و رژیم استکباری آمریکا ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: کسانی که خسته شده‌اند و به دنبال سازش هستند کنار بروند و اجازه بدهند ملت ایران که از پیر و جوان اهل مبارزه با استکبار هستند با الگوبرداری از مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب مسیر مبارزه را ادامه دهند و راه خود را بروند./858/پ202/ج

ارسال نظرات