۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۵۹۳۰۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را برطرف نخواهد کرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را برطرف نخواهد کرد، گفت: دشمنی آمریکا با ایران و اسلام دشمنی دیرینه و کهنی است و همواره مستکبران به دنبال توطئه و دسیسه علیه ملت ایران بوده و خواهند بود.
عبدالرضا مصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور گسترده و پرشور مسؤولان استانی، عموم مردم، دانشجویان و دانش آموزان پیش از ظهر امروز در سراسر استان کرمانشاه برگزار شد.

عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در این مراسم، ابراز داشت: دشمنی آمریکا با ایران و اسلام دشمنی دیرینه و کهنی است و همواره مستکبران به دنبال توطئه و دسیسه علیه ملت ایران بوده اند و خواهند بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه جوانان ایرانی از نقشه ها  و کارشکنی های آمریکا آگاه هستند همانگونه که خود آمریکایی ها نیز به توطئه و دشمنی خود معترف هستند.

این مسؤول یادآور شد: ملت بصیر و جوانان انقلابی ایران با وجود کارشکنی های دشمنان و در رأس آنها آمریکا همچنان با قدرت به پیشرفت خود ادامه می دهند و از قدرتهای منطقه و جهان محسوب می شود.

وی در ادامه بیان داشت: اعتماد به آمریکا و مذاکره با آنها مشکلات کشور را مرتفع نخواهد کرد بلکه تنها راه برطرف شدن مشکلات کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بکار بستن دقیق راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

مصری تأکید کرد: جوانان باید با تکیه بر تعالیم انقلاب و جنگ تحمیلی با حفظ بصیرت دینی و انقلابی در مقابل قدرتهای زورگو ایستادگی کرده و فتنه های دشمنان علیه ملت ایران را خنثی کنند.

شایان ذکر است، تجمع همه گروه های حاضر در راهپیمایی در محل چهارراه شهید مصطفی امامی صورت گرفت و مردم بصیر کرمانشاه با سر دادن شعارهای گوناگون، انزجار خود را از دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند./857/202ب2

ارسال نظرات