۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۵۹۵۲۸
آیت الله دری نجف آبادی:

آحاد مردم هوشیارانه توطئه های دشمن را خنثی کنند/ استکبارستیزی یک امر مقطعی نیست

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آحاد مردم هوشیارانه توطئه های دشمن را خنثی کنند، گفت: امروز شاهدیم دشمنان و بدخواهان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در این راستا همه و همه باید در مسیر نقشه بر آب کردن نقشه های شوم بدخواهان گام بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای بیت المقدس اراک، با بیان اینکه آحاد مردم هوشیارانه توطئه های دشمن را خنثی کنند، گفت: امروز شاهدیم دشمنان و بدخواهان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در این راستا همه و همه باید در مسیر نقشه بر آب کردن نقشه های شوم بدخواهان گام بردارند.

استکبارستیزی مبارزه دائمی و همیشگی است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی مقطعی نیست بلکه این مبارزه دائمی و همیشگی است، خاطر نشان کرد: آمریکا با کمک رژیم صهیونیستی جنایتکار در جهان مرتکب جنانیت های گوناگونی می شود که نمونه آن آواره کردن 10 میلیون فلسطینی از خانه و کاشانه خود است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه تاریخ نشانگر آن است که آمریکا هیچگاه دستی از دشمنی با ملت ایران بر نداشته و نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: امروز جوانان این مرز و بوم باید به خوبی با توطئه‌ها و خصومت‌های شیطان بزرگ آشنا شده و واقعیت‌ها را به خوبی درک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دوستی با آمریکا دوستی میش با گرگ است، افزود: همگان در جریان برجام شاهد دشمنی آمریکا با ایران بوده اند و مشاهده کردیم با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود عمل کرد و نیروگاه خنداب را به کلی تعطیل کرد، اما آمریکایی‌ها هیچ اقدامی در رفع تحریم‌ها انجام ندادند.

13 آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و ناقضان حقوق بشر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه 13 آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و زورگویان و ناقضان حقوق بشر دانست و اظهار داشت: در 13 آبان سال 59 دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرده از سیاست‌های منافقانه و مزورانه آمریکا برداشتند و دولت آمریکا را نزد جهانیان رسوا کردند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه 13 آبان را یکی از مهم‌ترین روزهای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: بنده  از حضور آحاد مردم و مسؤولان همیشه در صحنه در مراسم 13 آبان روز استکبار ستیزی در استان مرکزی قدردانی می نمایم.

ثبت نام 13 هزار نفر برای شرکت در مراسم جهانی اربعین

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: سال گذشته حضور مردم شریف استان مرکزی در مراسم اربعین چشمگیر بوده است و امسال نیز 13 هزار نفر از استان مرکزی در سامانه برای شرکت در مراسم جهانی اربعین ثبت نام کرده اند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز در اراک هم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و حج و زیارت استان مرکزی اجتماع بزرگ زائران اربعین در مصلی شکل گرفته است، تصریح کرد: اربعین بیانگر زنده بودن معنویت، اهداف، راه و آرمان حسین ابن علی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی رکن مهم سازندگی و توسعه کشور

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه تحقق اقتصاد مقاومتی را رکن مهمی در راستای سازندگی، رشد و توسعه کشور دانست و اظهار داشت: استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی برای توسعه همه جانبه کشور در کنار توجه به صرفه جویی ضرورتی مهم است که همگان باید رعایت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امروز باید برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و همچنین دستیابی به شکوفایی اقتصادی باید چاره اندیشی کرد مشکلات را در درون جستجو کنیم و با تکیه به ظرفیت های خصوصی و مردمی به پیش برویم.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود./842/201/ب3

ارسال نظرات