۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۸۴۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

وهابیت در مسیر نابودی کامل است/ عظمت و اقتدار شیعیان تیری در قلب صهیونیست جهانی

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز وهابیت با جنایت هایی که انجامی می دهد به پایان عمر خود رسیده است و به زودی نابود و از روی زمین محو می شود، گفت: امروز آل سعود و کشورهای غربی با حمایت های گسترده مالی خود تلاش می کنند تا از نابودی کامل این فرقه ضاله جلوگیری کنند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در کارگاه آموزشی با موضوع «شناخت جریان وهابیت» که در حوزه علمیه ساری برگزار شد، افکار و اندیشه های وهابیت را ضد اسلام و عقل دانست و گفت: این فرضه ضاله با برداشت های ظاهری از قرآن تنها برای اهداف و منافع ضد دینی خود استفاده می کند.

وی با بیان این که در برداشت وهابیت از تفاسیر قرآن هیچ گاه عقلانیت وجود ندارد، افزود: این فرقه خبیث ساخته و پرداخته دست صهیونیست و استعمار جهت نابودی اسلام ناب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وهابیت برای شبهات خود هیچ مبانی عقلی و دینی ندارد، خاطرنشان کرد: اما شیعیان برای مسائلی که عنوان می کنند هم دارای مبنای عقلی و هم قرآنی هستند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که وهابیت تنها با تقلید کورکورانه از پیشینیان خود به مواضع ضد دینی خود در برابر شیعیان ادامه می دهند، تصریح کرد: متأسفانه امروز این فرقه ضاله برای تبلیغ عقاید انحرافی خود رسانه های گسترده ای نیز در اختیار دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هزاران شبکه ماهواره ای به طور شبانه روزی در حال تبلیغ افکار و عقاید مضر و انحرافی وهابیت در جهان هستند، خاطرنشان کرد: این شبکه های وابسته به صهیونیست و استعمار همه تلاش خود را تغییر مبانی دینی مردم جهان قرار داده اند.

وی وهابیت و بهائیت را دو محصول انگلیسی برای خدشه دار کردن اسلام ناب در جهان دانست و تصریح کرد: متأسفانه مبانی فکری آنها کاملاً انحرافی و خاطرناک است امروز جامعه اسلامی را تهدید می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت مقابله با اندیشه های انحرافی این دو فرقه ضاله با گسترش اسلام ناب در جهان تأکید کرد و گفت: متأسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب امروز بخش مهمی از جهان امروز از مبانی اسلام ناب بی بهره هستند و همین مسأله زمینه گسترش بهائیت و وهابیت را در جهان فراهم می کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که همه تلاش فرقه های ضاله نفوذ در مبانی فکری شیعه و تحت تأثیر قرار دادن آن است، تصریح کرد: امروز دشمنان، تفکرات برخواسته از اسلام ناب را سد محکمی در برابر تحقق منافع استکباری و استعماری خود در کشورهای اسلامی و دیگر مناطق جهان می دانند.

وی با بیان این که امروز وهابیت با حمایت صهیونیست و انگلیس با همه توان در جهت ایجاد شبهه در دین گام می بردارد، افزود: امروز وهابیت از اسلام تنها یک پوسته ظاهری آن را در اختیار دارد و با حمایت دشمنان حقیقی اسلام در حال ضربه زدن به ریشه دین است.

استاد حوزه علمیه مازندران، وهابیت را خطر بزرگی برای رشد و گسترش اسلام حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز در سایه جنایت های این فرقه ضاله دنیا تصور می کند دین اسلام همان دینی است که داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی آن را دنبال می کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز وهابیت برای مقابله عظمت شیعه به مقدسات دینی شیعیان تعرض می کند که این نشان دهنده اوج وحشی گری و بی منطقی این فرقه ضاله است، تصریح کرد: این فرقه های انحرافی هیچ گاه نمی توانند با این گونه اعمال خود مقدسات شیعیان را زیر سؤوال ببرند.

وی با بیان این که امروز عظمت و اقتدار شیعیان همچون تیری در قلب صهیونیست جهانی است، ادامه داد: دشمن نمی تواند عزت امروز شعیه در جهان را تحمل کند به همین دلیل با دامن زدن به مسائل فرقه ای و تشکیل برخی گروه های تروریستی تلاش می کند شیعه را در محدودیت قرار دهد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز گرایش به مذهب شیعه هر روز در جهان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: دشمن از جهانی شدن فرهنگ شیعه در میان ملت ها هراسان است و به همین دلیل تلاش می کند تا از فراگیری این فرهنگ جلوگیری کند.

وی عربستان سعودی را خاستگاه اصلی وهابیت در جهان دانست و با بیان این که این فرقه ضاله با حمایت انگلیس و صهیونیست ها در جهان گسترش یافته است، افزود: وهابیت ابزار دست استعمار و استکبار برای تحقق منافع شوم آنها در کشورهای اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وهابیت امروز به نام اسلام بزرگترین جنایت های بشری را در کشورهای اسلامی و غیراسلامی مرتکب می شود، تصریح کرد: رسالت امروز مسلمانان روشنگری و آگاهی بخش ملت های جهان در خصوص جنایت های فرقه ضاله وهابیت است.

وی با بیان این که امروز وهابیت با جنایت هایی که انجامی می دهد به پایان عمر خود رسیده است و به زودی نابود و روی زمین محو می شود، تصریح کرد: امروز آل سعود و کشورهای غربی با حمایت های گسترده مالی خود تلاش می کنند تا از نابودی کامل این فرقه ضاله جلوگیری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که استعمار پیر برای تسلط بر کشورهای اسلامی وهابیت و بهائیت را به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: این فرقه های ضاله اساس اسلام را هدف قرار داده اند تا بتوانند با نابوی اسلام ناب، اسلام وهابی و آمریکایی را در جوامع اسلامی ترویج کنند.

وی با بیان این که امروز باید تبلیغ مذهب تشیع در جوامع مختلف اسلامی هر روز بیشتر شود، تصریح کرد: متأسفانه امروز میزان مبلغان فرقه وهابیت در برابر مبلغان مذهب تشیع بسیار ناچیز است و ابزار اطلاع رسانی و تبلیغاتی که وهابیت امروز در اختیار دارد به هیچ عنوان قابل مقایسه با شیعیان نیست./950/202/ب2

ارسال نظرات