۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۴۶۰۴۴۱
امام جمعه آمل:

دل بستن به آمریکا فایده ای به حال کشور ندارد

آمام جمعه ‌آمل با بیان این که دوستی با آمریکا فایده ای به حال کشور ندارد، گفت: نباید همه امور کشور را به رابطه با آمریکا گره بزنیم که خیانت به خونهای پاک شهدا است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امشب در نشست بصیرتی که در آمل برگزار شد اظهارداشت: ضرورت دارد اهتمام شایسته ای وجود داشته باشد تا دشمنی آمریکا به فراموشی سپرده نشود.

وی تصریح کرد: تا حال حاضر هر جایی آمریکا بود با خود ذلت را به همراه داشته است و تمام بیت المال مردم را در دوران گذشته به یغما بردند.

امام جمعه آمل افزود: هشت سال دفاع مقدس را آمریکا و هم پیمانانش به وجود آوردند و امروز نیز گروههای تکفیری مانند داعش را ساخته و پرداخته کردند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که دوستی با آمریکا فایده ای به حال کشور ندارد، گفت: نباید همه امور کشور را به رابطه با آمریکا گره بزنیم که خیانت به خونهای پاک شهدا است.

وی با اشاره به این که رهنمودهای رهبری معظم انقلاب سرلوحه امور قرار گیرد، اظهارداشت: ضرورت دارد منویات ارزشمند رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که برکات ارزشمندی دارد.

امام جمعه آمل تصریح کرد: باید به داشته های خود توجه داشته باشیم که نیاز است دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی اهتمام و وقت ویژه ای را صرف کند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: نباید چشم ما به سوی آمریکا باشد و ملت ایران چه کرده است هر نقطه ای جان کری سخن می گوید در مورد ایران است و این در حالی بوده ایادی استکباری همواره به دنبال کشتار و جنایت هستند.

وی بیان داشت: نیاز است با تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش لازم برای بهره گیری از پتانسیل های ارزشمندی که در کشورمان وجود دارد بتوانیم کشوری داشته باشیم تا در مسیر پیشرفت و اقتدار روزافزون قدم بردارد.

امام جمعه آمل تصریح کرد: ضرورت دارد پیشرفتهای نظام اسلامی برای مردم بازگو شود که توانستیم به توسعه بسیاری دست پیدا کنیم و حرکت ما در مسیر اقتدار است.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: دل بستن به آمریکا فایده ای به حال کشور ندارد و اینها دشمن هستند و همواره در مسیر تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارند تا آن را محقق کنند.

وی با بیان این که تقویت نظام و اقتصاد مقاومتی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: ضرورت دارد عزم شایسته ای برای رفع مشکلات اقتصادی کشور وجود داشته باشد.

امام جمعه آمل ادامه داد: نیاز است از فرصتهای موجود و ظرفیت جوانان برای رفع بیکاری موجود در کشور استفاده شود که می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمندی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که مدیران کشور باید در خط ولایت بوده و کلام رهبری را نصب العین امور خود قرار دهند، گفت: ضرورت دارد مراقب فتنه و فتنه گران باشیم که همواره به دنبال شرایطی برای آسیب کشور هستند.

وی تصریح کرد: نیاز است روشنگری به مردم وجود داشته باشد که فتنه تمام نشده و تمام نشدنی است و با اطاعت از مقام معظم رهبری می توانیم در مسیر تعالی قرار گیریم.

گفتنی است، ایادی استکباری همواره به دنبال تحقق اهداف خود هستند که ضرورت دارد هوشیاری شایسته ای وجود داشته باشد و تلاش کنیم رهنمودهای رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم./1314/202/ب3

 

ارسال نظرات