۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۶۱۱۷۳
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش:

مهم‌‌ترین نشانه نفاق، القای تفکر مذاکره با آمریکا برای حل مشکلات کشور است

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش گفت: مهم‌‌ترین نشانه نفاق و دو رویی افراد، القای این مسأله می‌باشد که مذاکره با آمریکا، تنها راه حل مشکلات کشور است.
حجت الاسلام علی عالمی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهرضا، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با هشدار نسبت به برخی حرکت‌ها و تلاش‌های خطرناک برای تحریف حقیقت و واقعیات تاریخی درباره ایستادگی امام(ره) و ملت در مقابل آمریکا، در اذهان نسل جوان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: مهمترین نشانه نفاق در عصر حاضر القای این موضوع است که تنها راه‌حل مشکلات کشور، مذاکره و سازش با آمریکا است، آمریکا به عنوان سردمدار کفر و نفاق در عالم انسانی هیچگاه به دنبال تأمین منافع کشور ما نبوده و تاریخ دوران معاصر کشور نیز نشاندهنده خصومت آمریکا با مردم و نظامی اسلامی ما است.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تأکید کردند: آنچه که مشکلات کشور را حل خواهد کرد، روحیه و تفکر انقلابی به معنای توکل به خدا، اعتماد به درون کشور، شجاعت اقدام و عمل، بصیرت، عمل به توصیه‌های امام(ره)، ابتکار در عمل، امیدواری به آینده، نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در برابر آن است.

حجت الاسلام عالمی اضافه کرد: سیاست و ذات دولت استکباری آمریکا، بر اساس افزون‌طلبی و زیاده‌خواهی است که در طول سالیان متمادی، این سیاست را در نقاط مختلف جهان به‌ویژه منطقه‌ی غرب آسیا و ایرانِ قبل از انقلاب، اعمال کرده است.

وی تصریح کرد: اگر در همان ماه‌های اول انقلاب کمترین غفلتی از آمریکا و توطئه‌ها و دسیسه‌های آن می‌شد و امام(ره) در برابر این کشور ایستادگی نمی‌کردند، دشمنی که با سالها رنج و تلاش امام خمینی(ره) و مجاهدت ملت مسلمان ایران از کشور اخراج شده بود بار دیگر به خاک کشور باز می‌گشت.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: کلمه توحيدی لا اله الا الله که مظهر اسلام است دو بخش اصلي دارد، بخش نخست نفي استکبار، سلطه و شيطان و بخش دوم بندگي خدا است، اگر اين دو جنبه کلمه توحيد به درستي از لحاظ معرفتي در بين مردم آموخته شود و مردم نفي شرکت و اطاعات از شیطانها را با توحيد و بندگي حق را در کنار هم درک کنند، از فريب شياطين انس و جن مصون مي‌شوند.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا گفت: در این زیارت می‌خوانیم: «انُی سِلم لِمَن سالَمَکم و حَربُ لِمن حارَبَکُم»، عده‌اي هم در کشور ما هستند که با نگاه ليبرال تمدن غربي را تمدن برتر مي‌دانند، اين افراد دين، اسلام و سابقه تمدني کشور را قابل توجه براي اداره کشور نمي‌دانند.

وی اظهار کرد: افرادی که به دنبال حل و فصل مسائل با آمريکايي‌ها هستند، از خیانت‌ها و بد عهدی‌ها و دروغگو بودن آمریکایی‌ها در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی  ایران، از 28 مرداد تا در دوران کنونی به ویژه در قضایای برجام و همچنین دخالت‌های این کشور در امور داخلی سوریه، عراق و یمن را فراموش کرده‌اند./202/868/ب1

ارسال نظرات