۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۶۱۲۷۵
استاد حوزه علمیه:

راهپیمایی اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است

استاد حوزه علمیه گفت: راهپیمایی اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است که این لشکر برای جبهه حق یک امتیاز است تا دشمنان از این سیاهه بترسند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی

حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد حوزه علمیه کرمان، در گفت‌وگو با خبر نگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: در روایات گوناگون علائم زیارت اربعین آمده است که مختص به شیعیان می باشد، غیر شیعیان هم به زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین می روند اما این حرکت عظیم خاصه برای شیعیان آن امام می باشد.

وی افزود: هدف حق و باطل است، که امام حسین (ع) همه آن خون قلب باقی مانده خود را نثار کردند تا بندگان از ضلالت و گمراهی نجات پیدا کنند؛ اما کسانی بودند که فریب دنیا را خورده بودند و به عواقبی سخت گرفتار شدند.

استاد حوزه علمیه کرمان گفت: این حرکت انقلابی عظیم و با شکوه که به یاد اسرا و اهل بیت امام حسین (ع) هست؛ مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند، بنابراین این قدم ها ثواب فراوان دارد؛ که باید آهسته برداشته شود.

وی بیان کرد: این پیاده روی وحدت امت اسلامی را نشان می دهد؛ که مردم از عراق و خارج با هزینه های مردمی کم در آمد خود، نثار قدم های زوار امام حسین (ع) می کنند این حرکت عظیم و پر شور، معجزه گانه نماد قدرت لشکریان اسلامی است.

وی اشاره کرد: با حمله آمریکا به عراق و همچنین مواضع و تهدیدات داعش، این سفر و راهپیمانی با شکوه از امنیت بالایی برخوردار می باشد؛ که این هم از برکات سرور و سالار شهیدان است.

حجت الاسلام شیخ بهایی در پایان گفت: این راهپیمایی نمایش قدرت جهان اسلام است که این لشکر برای جبهه حق یک امتیاز است تا دشمنان از این سیاهه بترسند./302/972/ب1

ارسال نظرات