۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۶۱۶۱۱
امروز صورت گرفت؛

آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب زنجان

بیست و چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان با عنوان «ایران می خواند» امروز با حضور مسؤولان استانی و برخی از شخصیت ها آغاز به کار کرد.
کتابخوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، خانم ایران حیدری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان امروز در افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان، گفت: بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در زنجان آغاز به کار کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های متعدد فرهنگی برای نمایشگاه و برنامه های متنوع برای آن، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب «ایران می خواند» از امروز تا چهارم آذر ماه سال جاری در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان دایر است.

این مقام مسؤول در ادامه با تأکید بر ارائه مناسب کتاب ها با قیمت های تخفیف یافته، اظهار داشت: در این نمایشگاه، کتاب های عرضه شده با ٣٠ درصد تخفیف به دست علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد رسید.

حیدری در ادامه از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی با مفاهیم حسنی و عاشورا خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم شب شعر فریاد سرخ بنا بر قرارهای قبلی در این نمایشگاه و از سوی گروه ادبی فریاد و با حضور علاقه مندان اجرا خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه موضوعی عکس نماز ظهر عاشورا در این ایام و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان، گفت: در نمایشگاه عکس «قنوت سرخ» تاکنون 21 عکس به نمایشگاه ارسال شده است که در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه عکس موضوعی قنوت سرخ همزمان با اربعین حسینی در زنجان برپا شده و علاقه مندان می توانند از ساعت ٩ تا ١٣ و عصرها از ساعت ١٦ تا ٢٠ از این نمایشگاه بازدید کنند./949/203/ب2

ارسال نظرات